DISKUSSION: Inta Borgen event!

DeletedUser

Guest
kommer det gå att köpa dessa medaljer för prem? I så fall går det alltså att köpa sig till rekryteringshastighet?
 

DeletedUser

Guest
kommer det gå att köpa dessa medaljer för prem? I så fall går det alltså att köpa sig till rekryteringshastighet?

Det kommer förmodligen som vid tidigare event, ett erbjudande i början där man kan köpa premium och då få ett antal medaljer på köpet. Men utöver det är jag ganska säker på att man inte kan köpa medaljer, plundra borgen när den kommer under 10 HP, och det ska ge extra medaljer.

Men till skillnad från tidigare event buffar, tycker jag nog det här är ganska balanserat trots att man kan "köpa" 25% snabbare rekryteringstid i 48 timmar (det är ju inte jättestor skillnad från flaggornas rekryteringsbonus, som är utan slut) när det samtidigt drar ner resursproduktionen. Buffarna går heller inte att stacka den här gången.

eventen är för för ofta..

Jag håller med dig på ett sätt, samtidigt som jag tycker det är kul med lite förändring i rutinen. Men när ett spel i grunden är så pass gammalt som Tribal Wars, tror jag man måste sträva efter att förändra och förbättra på alla sätt man kan komma på. Sen blir tyvärr inte allt så lyckat i praktiken som det var som teori..
 

DeletedUser

Guest
Kommer det här eventet ge mig fördelar i den vanliga TW världen?
 
Topp