DISKUSSION: Handelsman event 2014!

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Får väl hoppas innogames tänkt till sen senast.

annars verkar de helt ok. LITE tråkigt att man inte kan få veta hur mkt män som försvarar dem etc, med styrka osv.
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Det går inte att köpa snurr för PP hoppas jag, gick inte så bra senaste gången man kunde göra det ;)
 

DeletedUser

Guest
Låter som ett väldigt roligt event! kan hålla med Flying duck om att det inte gick så bra sist man kunde förlänga dessa boosts med PP/köpa dom, Tar bort lite av det roliga med att det är slumpmässigt :)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Driver ni? Man kan köpa adlar, de kan omöjligt bli mer op än så. T.o.m dendär eventet där du kunde fylla alla förråd med 30% konstant ligger i lä jämfört med att köpa adlar lol.
 

DeletedUser

Guest
Det går inte att köpa snurr för PP hoppas jag, gick inte så bra senaste gången man kunde göra det ;)

Låter som ett väldigt roligt event! kan hålla med Flying duck om att det inte gick så bra sist man kunde förlänga dessa boosts med PP/köpa dom, Tar bort lite av det roliga med att det är slumpmässigt :)

Jag misstänker att det kommer vara möjligt att köpa snurr, eller ädelstenar med premiumpoäng. Dock är detta en omarbetning av vintereventet från 2013, och det ska ha gjorts en hel del ändringar när det gäller saker som gav helt tokiga bonusar. Personligen tror jag på att ett event hellre ska vara lättare att få buffar och boost i, än att de där priserna är helt galet bra. Det är ju som sagt det slumpmässiga som är det roligaste...

Driver ni? Man kan köpa adlar, de kan omöjligt bli mer op än så. T.o.m dendär eventet där du kunde fylla alla förråd med 30% konstant ligger i lä jämfört med att köpa adlar lol.

Jag kan bara hålla med, är det något som ger mig halsbränna så är det nog adlarna.
 

Utna

Member
Reaktionspoäng
0
Alla event är roliga, att boosta dom ännu mer med pp är bara ännu bättre :)
 

viggarn

New Member
Reaktionspoäng
0
Det får inte ge FÖRmycket fördelar.. det måste vara balanserat annars blir det bara skit
 

DeletedUser

Guest
Vad är de negativa? :O Ta som v25 blev ju bara mer byar att adla av de som utnyttja detta med tusentals pp :)
 

DeletedUser

Guest
Någon som vet vad handelsmännen har för stats? Typ vad krävs för att mosa 20,000 handelsmän?
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
4.245.500 ädelstenar för ett snurr, det är 42.455.000 resurser, känns väldigt mycket för att få prova på eventet 1 gång O_O
 
Reaktionspoäng
0
Får bli lite ris från min sida och ingen ros.

Är nästan identiskt med det floppande vintereventet.

Ett snurr för typ 40 mille resurser går ju inte ihop. Vem orkar ens skicka iväg allt det till handelsmannen?

Man kan enbart plundra in vanliga resurser som folk har skickat, är det ens värt det? Man lär ju gå i back då inte många skickar samt att det kostar förmodligen en del att rensa.

Endast ress priserna är begränsade till en gång per dag.
 

DeletedUser

Guest
Driver ni? 25st vinster? Försöker ni SUGA UR folk pengarna mer än vad som redan görs idag? :S
Finns inte en chans att man kan få den den där ju.... 6.184.500 ädelstenar för ett snurr? x25?

Och inte nog med det, varje handelstation tar bara 12 mille resurser. Så när man väl ägnat 30min åt att "begära" resurser till en handelstation, så försvinner den efter 12 mille och allt returneras (Fick jag lära mig på fel sätt tyvärr). Så då måste man dela upp resurser på flera handelsstationer... Jaja kommer inte lägga ner någon mer energi på detta event.

Jisses

Handelsmän 2014: Vinnare
Vinn 5 priser från handelsmännens lyckohjul.
Nästa nivå: Vinn 25 priser från handelsmännens lyckohjul.
5 / 25
 
Topp