DISKUSSION: Adlarnas Marknad!

DeletedUser

Guest
Vad tycker du om vårt nya event, Adlarnas Marknad?

Så om jag har förstått det rätt så kommer priserna bara påverka adelsmännen? Eller är jag helt ute och cyklar..?

Syftar på detta "Sola dig i glansen av prishjulet, och ge det ett snurr för att få ett av våra fantastiska, handplockade priser för Adelsmannen som redan har allt!"
 

DeletedUser

Guest
Så om jag har förstått det rätt så kommer priserna bara påverka adelsmännen? Eller är jag helt ute och cyklar..?

Syftar på detta "Sola dig i glansen av prishjulet, och ge det ett snurr för att få ett av våra fantastiska, handplockade priser för Adelsmannen som redan har allt!"

Det kommer finnas andra varianter av priser, men även en del nya framtagna för just adelsmännen. Men jag misstänker att de flesta kommer ni känna igen, även om det finns ett par stycken som är helt nya.
 

Kallekalsong

New Member
Reaktionspoäng
1
Jag som inte gillar kontohanterare och farmassitent osv ;) utan enbart gillar old school, förutom hederlig prem kontot. Så tycker jag inte om det.. Gillar det mer oldschool sättet som fanns på v1-v6-8? Det var ungefär hur länge jag stannade kvar, förutom denna värld.

Det blir mer och mer tur/pengar än skicklighet... T ex detta, har testat det.. Det finns ingen "skicklighet" i det hela, när samma fråga kommer upp ca var tredje dag och har olika svar varje gång.

De flesta tycker säkert detta är grymt, med gratis saker osv. Men jag tycker tyvärr inte om det.


Mvh C
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Jag som inte gillar kontohanterare och farmassitent osv ;) utan enbart gillar old school, förutom hederlig prem kontot. Så tycker jag inte om det.. Gillar det mer oldschool sättet som fanns på v1-v6-8? Det var ungefär hur länge jag stannade kvar, förutom denna värld.

Det blir mer och mer tur/pengar än skicklighet... T ex detta, har testat det.. Det finns ingen "skicklighet" i det hela, när samma fråga kommer upp ca var tredje dag och har olika svar varje gång.

De flesta tycker säkert detta är grymt, med gratis saker osv. Men jag tycker tyvärr inte om det.


Mvh C

Helt ärligt, de går inte och spela utan KH längre =P Seriöst, den är värd sitt pris. Ger dig så mycket tid till annat
 

DeletedUser

Guest
Finns bättre saker att ägna sig åt än sätta sig och köa trupper i 500 byar ingame.

Visst, men vill minnas att massrektyreringen fanns redan när jag spelade. Dvs det var en del av den vanliga premium-funktionerna. Inte KH funktionerna.

Men man fick själv klicka i antal trupper som skulle rektyreras. Eller använda script för det.
 

DeletedUser

Guest
Visst, men vill minnas att massrektyreringen fanns redan när jag spelade. Dvs det var en del av den vanliga premium-funktionerna. Inte KH funktionerna.

Men man fick själv klicka i antal trupper som skulle rektyreras. Eller använda script för det.

Nä visst. Men det är inget skicklighetsmoment, eller något man behöver lägga tanke bakom. Bara hjärndött klickande.
 

DeletedUser

Guest
Jag kör oftast Mass-Rek, finner den bättre i vissa lägen.

KH körs mest med Byggnad, Leveranser och möjligtvis förrådsdelning då dom har förstört alla mina script, är ju inte så jäkla underbart att bygga byar från grunden, eller att dagligen bygga mur och återställa på ett sönderkattat konto heller.

Det är ju knappast så att TW inte redan är tidskrävande som det är, i fronten bl.a
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Därför som du spelar spel, köper inte riktigt den logiken.

Jo men grejen är att detta spel kan ta alla dina timmar om dagen om du skulle tillåta det. Att då ha en kontohanterare som tar bort "onödigt göra" så du tjänar timmar från det så får du mer tid åt annat som är mer intressant.

Skulle vi gå tillbaka till v3 så tror jag väldigt många skulle sluta, inkl. mig. De är Bra uppdateringar som gjorts över lag, uppdateringar som ändrat hur man spelar. Sitta och klicka på skript inte alla har är enligt mig bara BS. Skulle de va totalförbjudet och ha mass taggning så tror jag de skulle va mindre kul och lira. För det fanns, för de som hade dem - De va dock emot reglerna, men gick oftast ej och se att de användes. Nu är spelplan lika för alla, vilket ja finner bra. Då blir strategi mer viktigt än att sitta och klicka mur som tjäder sa.
 
Topp