DH vs ODENS är avslutat

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
I och med kriget mot BFH så avslutades kriget mot ODENS. Detta gjordes egentligen redan för nästan en månad sedan. Vill med detta säga att alla ODENS spelare är fria utom de som går med i våra fiendestammar eller supportar dem. Lycka till ni som inte väljer att vara mot oss. Och ni som går med i BFH wannabees kan se eran tid i v1 som slut inom kort. Vi släpper er inte en gång till. Ni som har gått med dem har tid till 12 imorgon att lämna stammen BFH för friheten.


/Lufsen75
 

DeletedUser

Guest
Har väl inte hänt mycket på detta krig i evigheter? :awsm:

Förmodar att detta gäller forna ODENS spelare med :awsm:
 

nargun

Member
Reaktionspoäng
0
I och med kriget mot BFH så avslutades kriget mot ODENS. Detta gjordes egentligen redan för nästan en månad sedan. Vill med detta säga att alla ODENS spelare är fria utom de som går med i våra fiendestammar eller supportar dem. Lycka till ni som inte väljer att vara mot oss. Och ni som går med i BFH wannabees kan se eran tid i v1 som slut inom kort. Vi släpper er inte en gång till. Ni som har gått med dem har tid till 12 imorgon att lämna stammen BFH för friheten.


/Lufsen75

"Frihet är inte nåt man får. Frihet är nåt man tar ändå. Utan att fråga." - Okänd (för mig) politisk skald.
 

DeletedUser

Guest
"Frihet är inte nåt man får. Frihet är nåt man tar ändå. Utan att fråga." - Okänd (för mig) politisk skald.

Därför du gick till BFH och tyckte att första bästa sak att göra där var att anfalla mig? :rolleyes:

Vi ses på fältet
 

DeletedUser

Guest
Twilight har deffat en by vid er med 800k svärd och 800k båg

så går det när man säger att en p12 ljuger

haha, inte lätt när man blir spionerad på vid DH ;)...

Dock så är jag inte så orolig för det som kommer ut :). Dessutom så skojade jag ju med dig när jag sa att du ljög ;)... Var en snäll pojke nu, annars pratar jag med Abel! ;)
 
Reaktionspoäng
0
haha, inte lätt när man blir spionerad på vid DH ;)...

Dock så är jag inte så orolig för det som kommer ut :). Dessutom så skojade jag ju med dig när jag sa att du ljög ;)... Var en snäll pojke nu, annars pratar jag med Abel! ;)

han är inte online tro mig han har fullt med post från mig jag ska bara veta vad han heter på skype
 

nargun

Member
Reaktionspoäng
0
Därför du gick till BFH och tyckte att första bästa sak att göra där var att anfalla mig? :rolleyes:

Vi ses på fältet

Är inte det en bra definition på att ta sig friheter så säg. ;)

Om inte annat så ses vi vid murarna. Det är väldigt få fältslag i TW även om jag inte utesluter att det kan förekomma.
 

DeletedUser

Guest
tyvärr verkar det som om alla springer ifrån odens nu fattar inte varför
 

DeletedUser

Guest
Är inte det en bra definition på att ta sig friheter så säg. ;)

Om inte annat så ses vi vid murarna. Det är väldigt få fältslag i TW även om jag inte utesluter att det kan förekomma.

Hehe, sant, men vi kanske får äran att vandra förbi varandra på fältet på väg TILL murarna? ;)
 

DeletedUser

Guest
härligt att odens slipper undan den hemska offensiv de utsats för det senaste halvåret xD

haha ne ska inte vara sådan ;)

men men alla gammla odenspelare önskar jag lycka till :)
 

DeletedUser

Guest
jag säger som Arthurus Mengskh i Starcrft "I will rule this sector or see it burn to ashes around me"

LÄNGE LEVE ODENS FÖR ALLA VIKINGARS ÄRA
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp