dGröna tackar för sin tid här.

the holy afro

Member
Reaktionspoäng
0
Efter att ha läst det här och afros övriga inlägg i forumet kände jag mig tvungen att säga att det här inte är något jag skriver under på. Har nog aldrig sett en bättre förlorare och för att vara ärlig så upprör det mig. Visst, man behöver inte snacka onödigt mycket skit efter att ha förlorat ett krig men att sitta och smöra för motståndarna samt säga att man har lärt sig något från nederlaget är förargligt och visar bara på inkompetens. Vad som gör detta redan pinsamma tilltagande ännu värre är att du skriver det här "från oss i dGröna" och utnämnt dig själv till stammens ledare. Måhända att stammens grundare och ledare av olika anledningar inte kunde vara så pass aktiv som det hade krävts under tiden kriget pågick, men det gör inte dig till ledare. Om jag fattade det hela rätt så var din roll i stammen diplomat, ett uppdrag som du för övrigt inte skötte på ett lysande sätt, och om du tagit över rollen som stamledare så skulle åtminstone jag ha uppskattat ifall du kunde ha meddelat det för oss medlemmar innan vi får reda på det i externa.

Anledningen till att stammen gick under var inte att vi blev gangbangade av bättre motståndare (varför skulle dem ens bry sig om att gangbanga oss om dem var bättre?) utan att vi inte hade någon aktiv ledning. Det är lätt att vara efterklok, man trodde på stammen i början och allt gick som på räls men någon gång blev man för självsäker och slutade att tänka steget före de andra stammarna. Sen när kriget kom och du var stammens ledare(?) så kom inget initiativ överhuvudtaget, utan alla spelade var man för sig. Så när du säger att du lärt dig mycket av det här nederlaget så kan jag meddela dig att du har många nederlag kvar som stamledare innan du kommit upp på en hyfsad nivå.

/dembo

Allt du säger stämmer. Men att jag inte är/var ledare/grundare stämmer inte, då jag och ABeautifulMind pratade med varandra innan värden startade och bestämde oss för att göra en stam.

Tråkigt att göra dig besviken men gjorde så gott jag kunde. Hoppas du hade det roligt iallafal den korta tiden det vara. :)
 

DeletedUser

Guest
Allt du säger stämmer. Men att jag inte är/var ledare/grundare stämmer inte, då jag och ABeautifulMind pratade med varandra innan värden startade och bestämde oss för att göra en stam.

Tråkigt att göra dig besviken men gjorde så gott jag kunde. Hoppas du hade det roligt iallafal den korta tiden det vara. :)

Hur kan en stam undgå att veta vem som är ledare?
 

DeletedUser

Guest
Hur kan en stam undgå att veta vem som är ledare?

Antagligen var han upp skriven som Diplomat och att ABeautifulMind inte gick ut riktigt till alla att dom delade på den positionen, och afro sa väl aldrig det heller, så antagligen därför. ^_^
 
Topp