dGräääna

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Tänkte att vi kunde diskutera gangbanget mot dem här så vi slipper att läsa i flera olika trådar ^^

Så, vad händer? Enligt rapporterna i mitt stamforum är minst en tredjedel utav dgröna rensade och det verkar som att det kommer ett par rapporter varje dag.. Bekräftas eller dementeras? :D
 

DeletedUser

Guest
Tänkte att vi kunde diskutera gangbanget mot dem här så vi slipper att läsa i flera olika trådar ^^

Så, vad händer? Enligt rapporterna i mitt stamforum är minst en tredjedel utav dgröna rensade och det verkar som att det kommer ett par rapporter varje dag.. Bekräftas eller dementeras? :D

Dementeras? Jag har inte sett många rapporter om rensade spelare i vårt forum :)
 

DeletedUser

Guest
Nehe, det talar i alla fall rapporterna i vårat forum för ^^ Men dom kanske är förfalskade xD
 

DeletedUser

Guest
Btw Charon, du är en utav de rensade.. Och idag runt 18:30 så såg vi att du hade fått ass ;)
 

Näbb Ankka

Member
Reaktionspoäng
18
nej nu zebra du kan ju inte mena att endast 1/3 av dem är rensade...med mina fina beräkningar fick jag att dom har faktiskt 3/5 rensade och så såg jag även att vi kom förbi dem i oba inom kriget :p
 

DeletedUser

Guest
Hehe, jag kollade bara lite snabbt i tråden om vilka som var rensade, men det var väl ett tag sedan den uppdaterades ^^
 

DeletedUser

Guest
denna tråden har redan övergått till off topic så låser den, vill ni ha en sån här tråd så får ni komma med en bra anledning och hålla er till diskussionerna och inte gå in på något annat ämne eller bara skriva totalt meningslösa inlägg.

mvh Fox
Moderator v14
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp