Det ryktas...

SniX

Member
Reaktionspoäng
1
Ryktas att jag vill ha lite fler attacker mot mig.
Ryktas vidare att Puttebajaren precis skrev ett PM till mig och beklagade sig över att Smash attackerade dom.
Ryktad vidare ännu en gång att jag har 70deff byar kvar, så kom till mig sötnosar!:D

//Graffiti Bruden
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det inte är många dagar kvar nu :(

Taggar redan inför nästa runda
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det bara är 1 dag kvar nu, och att man var tvungen att bli aktiv igen för att inte förlora 3:e platsen :)

Taggad inför nästa runda, hoppas på fler spelare då :)
 

DeletedUser

Guest
Ice climbers ska bli världens bästa Ice, lek inte med elden Icedevil ;)
 

DeletedUser

Guest
Vill bara tacka alla mina medspelare i Smash för en riktigt rolig runda !

Vi visade ett gott sammarbete där ute och har kämpat mycket (Tills Muumintrollen försvann)

Tack ska ni ha !

// Edvin
 

DeletedUser

Guest
Rundan är slut (äntligen) och jag tänkte passa på att tacka några :)

Tack alla i Smash för att ni gjorde detta möjligt, och tack till sabel och muumin med, som tyvärr inte följde med på hela äventyret. Det hela började med att vi på Ice climbers tillsammans med Lady SweetLemon skapade Smash, då det var vi som var starkast i kontinenten (förutom f.källström som ej svarade på pm). Lite senare bjöd vi även in våran vän Wiberg 98 eller killerbird, som han nickade, vilket visade sig vara det bästa vi kunde göra. under tiden tog vi in en del till medlemmar, och tillslut var det 2 stammar på världen allt handlade om, Smash och : ). Vi fick veta av en källa att : ) skulle köra mot oss senare den dagen och vi började planera, Tillsammans med RP gick vi på dem innan dem gick på oss, vilket skaffade oss ett stort överläge, och ett par veckor senare hade vi lyckats utrota : ) mer eller mindre helt från kartan. Nu stod det mellan 2 nya stammar, Smash och RP. Då RP inte hjälpt till särkilt mycket i kriget så kände vi att de snyltat lite på oss och tagit gratisbyar (bara min tanke, talar inte för hela stammen), så gick vi på dem. Återigen fick vi med oss en annan stam, TG. Precis som vi misstänkte lämnade RPs största spelare MickeDoris stammen, och utan honom var vi mer eller mindre redan vinnare. I alla fall, efter det kriget tog vi ut den sista fienden, TG. Detta var inget stort krig, och flera av oss hade börjat spela på halvfart, så trots att vi tog mer byar än dem ser jag ingen stam som vinnare. Nu, 10 veckor efter starten står vi här som vinnare, och jag kunde inte ha varit mer stolt över stammen. Tack så mycket smash för en grym upplevelse!


Mitt bästa minne är nog när vi skulle erövra Farbror Barbros nya by, som även var den största byn på världen just nu. Jag skickar hela min nuke från 001 på byn. cirka 4000 yxor skickades och 2100 överlevde, så adeln klarade sig precis. där efter landar 3 adlar, och två snipes som är inne i mellan. 2 snipes träffar och dödar 23 av 50 yxor och 23 av 50 lcs, så adeln överlever detta med. precis efter, bara ett par ms efter vi tagit byn landar den sista snipen, som skulle ha dödat adeln. Väl snipat Are you serious?, men det räckte inte ;)

Utan den byn hade vi nog aldrig vunnit världen, så det var tur att vi skickade 50 50 istället för 50 20 som vi tänkte skicka :) I många lägen har vi haft turen på våran sida. till exempel gången när Are you serious lyckades snipa en av mina adlar, men vi tog byn på 3 adlar i alla fall.

Som sagt, tack till Smash för en grymt rolig runda!
Sedan ett speciellt tack till Ice Devil, om du inte pushat oss hade vi aldrig kommit up i 3m poäng :p


Tack för mig, nu slipper jag tw ett tag :)

// Oskar
 

SniX

Member
Reaktionspoäng
1
Grattis mina vänner i Smash!

Roligt har vi haft, nästan lika kul som hp10.:) ni har krigat duktigt, ingen kan säga emot!
Jag önskar jag orkat fejka er under kriget mot er, men som sagt, när mickedoris lämnade oss var kriget redan vunnet för er.
Hoppet försvann i hela RP och till sist bara jag kvar, jag tappade också hoppet.

Vi möts på hp13. Kanske tillsammans, kanske mot varann. Det återstår o se.

//Stolt deff whorare på hp12.5. //Graffiti Bruden
 

DeletedUser

Guest
Bra kämpat! Extra tack till Wibbe som hjälpte mig "ganska" mycket ;)
 

lucixer

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att även jag ska vara med och kötta på nästa runda! :)

PS: Tackar för denna runda 12.5! :)

Mvh/ Lucixer medlem från TG!
 
Senast ändrad:
Topp