Det ryktas...

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag var först till att handla 500 och 1000gr på marknaden.
Ryktas vidare att Ice Climbers var 2 till 500 och 1000gr handlat på marknaden.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det har hänt grejer igår kväll/ i natt :)

Det har startats ett krig mellan Smash och [Rp] som snart varat i 12 timmar och Smash har tagit kriget med storm och leder med hela 105 - 0.... Samtidigt som kriget startades så lämmar det spelare från [Rp] öven fast han har ca 1K byar varav ca 400-500 Fulla def byar, bara för att han är rädd. sedan så söker han in till Smash :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Mickedoris har hela världen på sig efter hon flydde från kriget.
 

SniX

Member
Reaktionspoäng
1
Grattis Smash! //Stampe o Max

Ryktas att ajg inte har tid eller orken att snipea eller fejka er.
allt mindre nu när man blivit backstabbad av TG.

Jag är väldigt stolt över mig själv att ens orkat spela denna runda, egntligen skulle jag slutat spela.
Jag vill tacka Smash för en rolig krigs allians mot :) och ett roligt krig på slutet här.
Jag hoppas kunna hitta lite tid att ge er lite motstånd.

Grattis till vinsten Smash, ni är värda det. Jag vill även tacka min stam för en rolig classic.
Sedan vill jag tacka Oskar och Edvin för roliga konverstioner på skype, även i forumet.

Jag vill slutligen säga att detta sista kriget mot oss i [RP] var väntat, vi låg hack i häl på er i Smash, klart vill ni vinna världen och inte förlora den.
jag hade en stund där jag trodde vi kunde vinna, men en efter en lägger spelare ner i [RP], så nu är det enbart 2 av 5spelare aktiva i [RP].

Till er i TG säger jag bara en sak, ni är fega o försänar inte någon plats på kartan. Backstabbar oss när vi behöver er som mest, väldigt fult o äckligt gjort.
Men som den spelare jag är önskar jag er lycka till!

//Stampe o Max på Graffiti Bruden
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att ajg inte har tid eller orken att snipea eller fejka er.
allt mindre nu när man blivit backstabbad av TG.

Jag är väldigt stolt över mig själv att ens orkat spela denna runda, egntligen skulle jag slutat spela.
Jag vill tacka Smash för en rolig krigs allians mot :) och ett roligt krig på slutet här.
Jag hoppas kunna hitta lite tid att ge er lite motstånd.

Grattis till vinsten Smash, ni är värda det. Jag vill även tacka min stam för en rolig classic.
Sedan vill jag tacka Oskar och Edvin för roliga konverstioner på skype, även i forumet.

Jag vill slutligen säga att detta sista kriget mot oss i [RP] var väntat, vi låg hack i häl på er i Smash, klart vill ni vinna världen och inte förlora den.
jag hade en stund där jag trodde vi kunde vinna, men en efter en lägger spelare ner i [RP], så nu är det enbart 2 av 5spelare aktiva i [RP].

Till er i TG säger jag bara en sak, ni är fega o försänar inte någon plats på kartan. Backstabbar oss när vi behöver er som mest, väldigt fult o äckligt gjort.
Men som den spelare jag är önskar jag er lycka till!

//Stampe o Max på Graffiti Bruden


Kan bara tacka för detta :)

Du är den enda som gett motstånd och försökt, hade förväntat mig mer från alla andra i [Rp] och speciellt leavern MickeDooris....

Och det där med TG, det är var vår taktik ;)

//Edvin
 

hogans

Member
Reaktionspoäng
12
det ryktas att Stampe50 har blivit nya Mesut...spamkungen :D


ryktas även att jag skojar lite :thinking: samtidigt som jag hejar på mina gamla stampolare i Smash

heja Winberg o ni andra, fan vad ni har varit duktiga....grattis!! ;)
 
Senast ändrad:

SniX

Member
Reaktionspoäng
1
det ryktas att Stampe50 har blivit nya Mesut...spamkungen :D


ryktas även att jag skojar lite :thinking: samtidigt som jag hejar på mina gamla stampolare i Smash

heja Winberg o ni andra, fan vad ni har varit duktiga....grattis!! ;)

Ryktas även att jag har dig, Håkan på hogans att tacka. Du lärde mig spelet, och hur jag ska spela.:)
Tusen tack till dig hogans!!
 

DeletedUser

Guest
det ryktas att Stampe50 har blivit nya Mesut...spamkungen :D


ryktas även att jag skojar lite :thinking: samtidigt som jag hejar på mina gamla stampolare i Smash

heja Winberg o ni andra, fan vad ni har varit duktiga....grattis!! ;)

Tack så mycket! synd att du inte följde med på denna resa dock :(
 

zette

Member
Reaktionspoäng
0
Harry Boy*, jag kan inte göra annat än att bocka och buga. Kul att du gillade vårt korta men intensiva krig :) Kanske ses vi igen på HP13
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att SMASH börjat ta bort de sista motståndarna nu..
 
Topp