Det ryktas...

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det är trist, samtidigt som det kanske betyder att det bara är de bästa spelarna som vågat sig på att börja...
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att världen är dåligt annonserad att den ens har startat.
Ryktas att det var en ren slump att jag hitta den.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag håller med han ovanför, ren tillfällighet att jag såg den.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det är my bad, visst inte att jag faktiskt kunde skicka ut massmail. Men man lär så länge man lever, även om man råkar vara förvirrad!

Kan i alla fall bekräfta att jag lärt mig både att jag kunde, och dessutom också att skicka massmail :sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att forumet är riktigt dött och man behöver lite update!
 

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas även att jag inte förstår varför de ens öppnade världen...tog endast några timmar innan världen var avgjord?^^
 

DeletedUser

Guest
Ryktas även att jag inte förstår varför de ens öppnade världen...tog endast några timmar innan världen var avgjord?^^

Bekräftas.

Skulle varit kul med lite utmaning i form av många spelare med de här underbara inställningarna...synd att det missades att marknadsföra världen
 

DeletedUser

Guest
Det annonserades både här i forumet och via facebook sidan, dock missades massmejlen som gått ut till alla spelare ingame. De kom ut ett dygn för sent, vilket var en ren miss från främst min sida då jag inte visste jag hade möjlighet att skicka massmejl.
 

wallarn

Member
Reaktionspoäng
15
lägg ner denna direkt, upp med en ny på måndag med 2 veckor noobskydd och start på 2k, så vi ÄNTLIGEN kan få lategamekrig på en hpvärld
 

DeletedUser

Guest
Tog inte lång tid för att förstå vilka som skulle vinna denna classic, fanns ju inga seriösa stammar förutom den som leder överlägset nu haha.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
ryktas att jag tycker att dom ska starta en ny Hp runda redan på Fredag och att jag vill att mycket fler spelare är med så det inte blir likadant igen att några ledar med 10 gånger så mycket efter 1,5 vecka
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag ska försöka ta mig tid till att köra en till HP då.:)
 

DeletedUser

Guest
tw-teamet kan ju starta som en stam som de gjorde på hp10, det var kul faktiskt.
 
Topp