Det ryktas...

DeletedUser

Guest
En vecka kvar nu va? :)
Ryktas att det är dags att gratta Leka? om jag inte är fel på hur lång tid det är kvar av servern :)
 

DeletedUser

Guest
Grattis Leka?

Ni har gjort det bra och förtjänar den här segern. Tack vare eran kämpaglöd och krigs kunskaper så har ni nu säkrat vinsten till 99%.

Har varit kul att först krigat med er mot TWT då vi gjorde ett grymt jobb tillsammans. Men det var även roligt att få kriga mot er (trots att ni var så många mot 9 spelare) så gjorde ni det ändå väldigt smart vilket ledde till eran seger.

Grattis !
 

Antriox

Member
Reaktionspoäng
0
Grattis Leka?

Ni har gjort det bra och förtjänar den här segern. Tack vare eran kämpaglöd och krigs kunskaper så har ni nu säkrat vinsten till 99%.

Har varit kul att först krigat med er mot TWT då vi gjorde ett grymt jobb tillsammans. Men det var även roligt att få kriga mot er (trots att ni var så många mot 9 spelare) så gjorde ni det ändå väldigt smart vilket ledde till eran seger.

Grattis !

Tackar så hemskt mycket.

Det har varit en rolig runda :)

- Måste däremot säga, ni upplöste dock er stam samma kväll (Möjligtvis dagen efter) som vi började kriga mot TWT och hörde aldrig av er. Vi fick i princip sköta det själva men stunden vi krigade tillsammans var även en ära för oss.

- Trots gangbangen var det kul, i vilka fall i mitt tycke. Däremot blev det allt fler och fler på er sida, inte på samma gång så det var inte samma effekt riktigt så att säga, kom in fler och fler spelare vilket jag berömmer Liemannen för att ha haft glöden uppe så pass länge, och även till hans efterföljare stampe50 (Domino). Även fast vi var många utgjorde vi större delen av kriget vilket man enkelt ser på statistiken.

Återigen, Tack så mycket Harry Boy*
 

DeletedUser

Guest
Tackar så hemskt mycket.

Det har varit en rolig runda :)

- Måste däremot säga, ni upplöste dock er stam samma kväll (Möjligtvis dagen efter) som vi började kriga mot TWT och hörde aldrig av er. Vi fick i princip sköta det själva men stunden vi krigade tillsammans var även en ära för oss.

- Trots gangbangen var det kul, i vilka fall i mitt tycke. Däremot blev det allt fler och fler på er sida, inte på samma gång så det var inte samma effekt riktigt så att säga, kom in fler och fler spelare vilket jag berömmer Liemannen för att ha haft glöden uppe så pass länge, och även till hans efterföljare stampe50 (Domino). Även fast vi var många utgjorde vi större delen av kriget vilket man enkelt ser på statistiken.

Återigen, Tack så mycket Harry Boy*

Ber om ursäkt att jag inte hörde av mig, glömde faktiskt helt och hållet bort det då det var så mycket annat även på andra världar samt irl.

Hoppas vi ses på slagfältet på v23 Antriox. Fast denna gången står min sida som vinnare ;)
 

Antriox

Member
Reaktionspoäng
0
Ber om ursäkt att jag inte hörde av mig, glömde faktiskt helt och hållet bort det då det var så mycket annat även på andra världar samt irl.

Hoppas vi ses på slagfältet på v23 Antriox. Fast denna gången står min sida som vinnare ;)

Inga problem, blev lite besviken då jag hade höga tankar om Professor Oak kontot!:) Men i vilka fall så är det längesen glömt;)

Det tror jag allt vi gör, kommer förhoppningsvis vara en kul värld, lycka till! Vi får se vilka som står som vinnare ;) Kommer bli kul att se allt som händer där.

Ryktas att världen nästan är slut! woohoo!
- Ryktas även att jag är desperat efter att döda trupper för att ta tillbaka ledningen på OBA;(
 

Antriox

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas grattis från en något sur ~TIE~ medlem ;)

Tackar;)


- Ryktas även att admins inte sköter sitt jobb. Världen avslutades inte förrän idag, en dag sen.
Jag kan förstå att folk är ute på midsommar, men då kunde de i alla fall tänkt till och satt slutdatumet dagen innan eller efter.
Ryktas att jag förlorade rank 3 på grund av slarviga admins.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det finns några i toppen som inte hade legat där de hamnade nu om de inte hade fåt den hjälp de fick på slutet.
När andra får ta den tunga vägen till toppen som oxå gick bra.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att kommentaren ovan stämmer, en vinnare ska inte vinna pga internadling så darkflash förkänar vinsten helt klart.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att kommentaren ovan stämmer, en vinnare ska inte vinna pga internadling så darkflash förkänar vinsten helt klart.

Ryktas att han vann poäng rankningen, dock får han inget pris för det. Det var OBA som gällde för denna runda.
Ryktas även att jag vill tacka alla här för en rolig classic runda! Grattis till er i "leka?"!
Ryktas det...
 

DeletedUser

Guest
För stammen så var det OBA men tror man vann inviduellt på poäng faktiskt.
 

DeletedUser

Guest
Premiumvinster
Rank #1, #2 och #3 kommer i slutet att tilldelas: 600, 400 och 200 premiumpoäng.
Som tillskott på detta, kommer tre spelare från topp 100 (utöver topp 3) slumpmässigt tilldelas 100 premiumpoäng.
Rank #1 stammens medlemmar kommer att tilldelas 100 premiumpoäng var.

Står inget om att de här vinsterna går på OBA resultat.
Utan bara för att vinna värden var att får högst OBA som stam.
Ryktas det.....
 

Shamaninan

Member
Reaktionspoäng
0
När det gäller premiumvinster till 1an, 2an och 3an så är det de som ligger rankad i poäng och inte OBA där.

Mvh Shamaninan
 
Topp