Det ryktas...

Antriox

Member
Reaktionspoäng
0
Jag vill inte gå ifrån ämnet från denna tråden så jag väljer att inte kommentera det även om jag anser ditt påstående vara felaktigt.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag tycker dock de är relativt roligt att ni såg oss som ett tillräckligt stort hot så ni gick med i gangbanget igen trots ni var 3 gånger större än oss. Å då ska vi inte ens tala om resten av stammarna som deltog:)

Lägger ner nu med TW, finns ingen anledning att spela nu eller i framtiden.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Ryktas att jag tycker dock de är relativt roligt att ni såg oss som ett tillräckligt stort hot så ni gick med i gangbanget igen trots ni var 3 gånger större än oss. Å då ska vi inte ens tala om resten av stammarna som deltog:)

Lägger ner nu med TW, finns ingen anledning att spela nu eller i framtiden.

hmm nu när du säger ''oss'' du gick med i stammen när de andra slutade så? vems fel va det nu? :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag tycker dock de är relativt roligt att ni såg oss som ett tillräckligt stort hot så ni gick med i gangbanget igen trots ni var 3 gånger större än oss. Å då ska vi inte ens tala om resten av stammarna som deltog:)

Lägger ner nu med TW, finns ingen anledning att spela nu eller i framtiden.

Ryktas att du var med i det första gangbanget mot TIE som blev totalt misslyckat. Då var ni också en hel del större om jag inte minns fel. Så sluta pipa och lägg ner utan att skriva det här.
/ Holo
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att du var med i det första gangbanget mot TIE som blev totalt misslyckat. Då var ni också en hel del större om jag inte minns fel. Så sluta pipa och lägg ner utan att skriva det här.
/ Holo

Ryktas att jag var med på första gangbanget mot Tie, även delvis på de tredje. Ser dock inte vad de har med de jag skrev å göra.

Som jag skrev var att jag tyckte de var KUL att dom såg oss som ett hot, inte att jag blev ledsen å började gråta pga dom gick med igen.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Blitzcrank är en hederlig och moralisk spelare. Att han väljer att spela själv är antagligen för att han kände att du inte respekterade att hans konto även skall spelas på samma sätt.

Bekräftas rejält! För att förtydliga så tog jag in den som kallas honeybunny på kontot, när det väl var dags för krig så försvann hon och helt plötsligt kom hennes bror in i bilden som jag aldrig växlat ett ord med. hon har inte hört av sig ett ord sen dess och jag gav honom en chans lr ja snarare 10 innan jag ruttnade ur på hans låga människosyn, tankar om världsherravälde och allt annat skit, jag har försökt så gott jag kunnat att driva kontot och stammen ödmjukt sålänge jag kunnat men men en person som "General X" som han heter på externa eller Hälge som han kallar sig var det omöjligt och när jag väl sett att han sökte sig in till Leka stammen när det började gå knackigt så ja då bytte jag lösenord. det finns ingen som helst anledning nånsin att söka till en fiende stam, hade han velat lämna oss hade han inte med mitt konto att göra, hade han velat spionera som han antydde var anledningen så vill jag inte ha honom i närheten av mig över huvudtaget heller.

Bekräftar även att kontot gick ner rätt snabbt vilket även var rätt väntat, jag började jobba igen, hade inte tillgång till tw på flera dagar efter att Leka stammarna gick in, vilket förmodligen inte hade gjort någon större skillnad mer än att jag kunnat snipea och retakea byarna ett litet tag men i slutänden var detta krig rätt över redan innan det startade åtminstonde för mitt kontos del. Det är enkel matematik att ett sånt numerärt övertag och trupper i slutänden segrar om inget oväntat händer när man dessutom sitter på det konto som är mest eftertraktat att slå ut.

Det ryktas att jag tog in en spelare jag fått kämpa mot på kontot, inte för att han var vassast på världen utan för att han är en krigare, jag har fått kämpa rejält mot honom under den här rundan, dock har han fått kriga själv sen Leka´s ingång i kriget och jag kan inget annat säga än att han gjort ett bra jobb. Om någon vill ifrågasätta detta så tänk då till både en och två gånger på hans förutsättningar, han kommer in på rundans första rankade konto som då hade 1000+ ink´s som var odöpta, vi hann inte byta nummer ens så han trodde jag var borta när jag inte ens hade möjlighet att kolla till nätet men körde på så gott han kunde och kontot hade inte förutsättningar ens att hålla mot det motstånd som fanns, än mindre när Leka och Play trädde in, det var dömt att kontot skulle gå under och jag hade inte räknat med något annat dock hade jag hoppats kunna hjälpa till lite men tyvärr har jag inte haft en sportslig chans till detta. Men att Domino eller Stampe som han heter på externa kom in är jag fortfarande enbart tacksam för.

Ryktas till sist att jag när som helst nu lägger skorna på hyllan, jag har inte möjlighet att sitta här knappt något längre och det här spelet kräver alldeles för mycket tid jag inte har helt enkelt. Jag önskar dom sista kämparna lycka till och tackar för ett par roliga krig trots kämpiga förutsättningar. Och vill även tacka dom som kämpat vid min sida trots det stora numerära underläge vi ständigt legat i.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag undrar om Leka? hinner ikapp i OBA och vinna världen.
Ryktas att jag undrar om det finns värdigt motstånd som skulle ge dom poäng som behövs för detta?
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Leka? enkelt hinner ikapp i OBA då det endast saknas ca 2 miljoner i skrivande stund, dessa tar vi in under en vecka :)

/LoveLeon
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Brothers In Arms söker desperat efter nya medlemmar i kriget mot Leka och Play! För att inte dö ut totalt!
 

Antriox

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att Lekas sida har tagit ledningen i kriget!

- Vi får se hur detta slutar men det ryktas även att aktiviteten från fiendernas sida har varit väldigt dålig än så länge!

Allians:

Lek med oss!
Wolves Of The Night
*Wolves Of The Night*
Play with us!

Motståndare:

Greedy Gaming
Meningen Med Livet
Bass Power
TheQueensOfNature
Rabid Squirrels of Chaos
Frankiska Riket
Brothers In Arms
DöSk@llegänget
Vikings
TheKingsOfNature
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att de brukar bli lite dåligt motstånd när 4 av top 5 stammarna går på några andra småttingar.
 

Kimpas

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att du var med i det första gangbanget mot TIE som blev totalt misslyckat. Då var ni också en hel del större om jag inte minns fel. Så sluta pipa och lägg ner utan att skriva det här.
/ Holo
Du har fel. Han var inte med i det första gangbanget mot TIE. GG var inte delaktiga i det kriget. Men jag tror du syftar på det andra och det blev inte totalt misslyckat. Det var bara så att när Leka? drog sig ur drog sig även WOTN-stammarna sig ur och det var då problemet uppstod. Det var 2 kanske 3 stammar mot TIE och då var de inte underlägsna. Det var enda gången kriget var fair och rättvist och det var då det var jämt.

Så det rykte du har hört är helt fel
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att WOTN inte vågar gå emot Leka?

Hahah, dementeras! Vi har spelat med varandra sen tidigare världar och kommer inte att kriga mot varandra. Kriget som pågår nu var inte Leka?s idé, utan det var BP's eller GG's idé, jag minns inte riktigt.


/LoveLeon
 

DeletedUser

Guest
Sida 1:
Stammar: Leka?!, Play?, WOTN, *WOTN*
Sida 2:
Stammar: GG, SVEA, BP, TQON, B.I.A, #FR#, Chaos, TKON, Bier, ~DSG~

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 132
Sida 2: 57
Skillnad: 75

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 120
Sida 2: 12
Skillnad: 108

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,006,885
Sida 2: 392,628
Skillnad: 614,257

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 908,968
Sida 2: 101,104
Skillnad: 807,864

chart
 

DeletedUser

Guest
ryktas om att Liemannenn på Blitzcrank kontot kan sluta snacka och säga som det är istället?
 

Antriox

Member
Reaktionspoäng
0
Du har fel. Han var inte med i det första gangbanget mot TIE. GG var inte delaktiga i det kriget. Men jag tror du syftar på det andra och det blev inte totalt misslyckat. Det var bara så att när Leka? drog sig ur drog sig även WOTN-stammarna sig ur och det var då problemet uppstod. Det var 2 kanske 3 stammar mot TIE och då var de inte underlägsna. Det var enda gången kriget var fair och rättvist och det var då det var jämt.

Så det rykte du har hört är helt fel

Jag tror du har missuppfattat helt, han syftar på det första gangbanget som skedde i början av världen. Den var Hampish med i som Holo säger ovan.

Det andra gangbanget som skedde blev ganska misslyckat, och vi i Leka drog oss aldrig ur det eftersom vi aldrig gick in i det gangbanget.
- Varför jag anser det vara misslyckat var pga att stammarna som attackerade inte var speciellt organiserade i mitt tycke.

Så ryktet Hololoco la fram är inte fel som du påstår Kimpas!
 
Topp