Det ryktas...

DeletedUser

Guest
Ni får komma ihåg att detta är den tredje gangbangen mot oss, Vi har inte oändligt med trupper :)

Vi är medvetna om detta, och ni ska veta att vi respekterar er på grund av det! Men vi ser tyvärr ingen annan utväg, för detta krig hade kommit upp senare oavsett.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att blitzcrank gömmer off trupperna i barbarbyar. <3

Dementeras, dom är påväg mot dina farmer kompis :) !

Ryktas att jag hade respekterat åt om ni åtminstonde gav oss start tid, att vi kommer vinna över er är faktum för att det är religöst bevisat att gangbangs är för evigt är menade att misslyckas.

Må bästa sida vinna får jag säga då "bästa stam" inte passar så bra på plural ;)
 

DeletedUser

Guest
Vi är medvetna om detta, och ni ska veta att vi respekterar er på grund av det! Men vi ser tyvärr ingen annan utväg, för detta krig hade kommit upp senare oavsett.
Jo det är ju så, för att ligga i toppen så får man ta sådant. Vi skulle gjort samma sak om vi var i era skor så :)
 

DeletedUser

Guest
Jo det är ju så, för att ligga i toppen så får man ta sådant. Vi skulle gjort samma sak om vi var i era skor så :)

Det här dementerar jag, alldeles för många i vårt gäng skulle aldrig någonsin förhålla sig till gangbang spel, så detta får du tala för dig själv vännen ;) !
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att detta är den mest intressanta classic på väldigt länge äntligen en som inte blivit avgjord första veckan :)

Ryktas även att jag tycker gangbang börjar bli ganska tjatigt nu...detta är nr 3 i raden och det vore ju lite trevligt att få utkämpa en fair fight nån gång den här rundan istället för alla mot en, men hey vi är här för att kriga och det är också precis vad vi kommer göra...ryktas det.
Vi ses på slagfältet
 

DeletedUser

Guest
Det här dementerar jag, alldeles för många i vårt gäng skulle aldrig någonsin förhålla sig till gangbang spel, så detta får du tala för dig själv vännen ;) !

Men så är det ju också så att ki är snäppet bättre än de andra och aldrig hamnar i en sådan sits :sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det är vi som ökat mest i OBA (överlägset) hittils under krigets gång.
 

DeletedUser

Guest
ryktas att vi som stam får tillbaka rejält för hur vi agerat utåt tidigare. karma existerar kanske?

ryktas vidare att vi har en ny ledning och att saker kommer skötas på ett helt annat sätt numera, men att vi självklart kommer erbjuda ett rejält motstånd till dom som vill försöka slå ut oss.

ryktas som sista att det vore roligt att få spela slutet av sin tw tid med en ärligt krig och att folk kommer till vett med vad dom pysslar med och ger och lite sjysstare förutsättningar !
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Oak kontot har ny ägare.

Då jag inte kunde hålla uppe den aktiviteten som krävdes under GangBangen så tog en annan bra lirare över.

Kör hårt min vän

// Edvin
 

Shamaninan

Member
Reaktionspoäng
0
Jag ber er att sluta ta smutskastning över externa forumet. Detta ska tas privat.

Håll er till Topic och håll er från smutskastning tack.

Nästa gång blir det varning och poäng.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att man lär vinna dagens försvarare idag endast på fejks. <3
 

DeletedUser

Guest
ryktas att Leka stammarna är 3x större än vad ~TIE~ var ifrån början, och ännu är det inget gangbang mot dom.

ryktas även att Blitzcrank spelar ensam igen.

ryktas också om att man väljer noggrant nästa gång om vem man skall spela med.

/Hälge & HoneyBunny
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Blitzcrank har rekordet ihop med "Domino" att tappa flest byar och gå från rank 1- ~ca~20 på 24H...
 

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
712ae262adad9d984b192b2695436e93_zps01381148.jpg


Ryktas det
 

Antriox

Member
Reaktionspoäng
0
ryktas även att Blitzcrank spelar ensam igen.

ryktas också om att man väljer noggrant nästa gång om vem man skall spela med.

/Hälge & HoneyBunny

Ryktas att Blitzcrank är en hederlig och moralisk spelare. Att han väljer att spela själv är antagligen för att han kände att du inte respekterade att hans konto även skall spelas på samma sätt.

Vi alla ser upp till Blitz, vi både respekterar och fruktar honom.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Ryktas att ANTRIOX och stamen Leka inte kan hålla sina ord vad gäller IAP mm.
 
Topp