Det ryktas...

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
Man hinner knappt börja på världen innan man blir erbjuden att delta i gangbang united...även på denna världen samordnas ett stort gangbang mot en stam...ryktas det.
Den här gången 8 stammar inblandade mot i praktiken ett enda konto...är ni på fullaste allvar så patetiska att ni måste vara 80 pers mot en för att lyckas hålla tempot?
Jag kommer då inte delta i detta iaf och hoppas fler har självrespekt nog att inse hur sjukt det låter...pinsamt folket, pinsamt.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att dessa spelare kör med lite fula knep och växer alldeles för fort, därför blir de gangbang
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det är kul att Bushdoctor joinat världen så det blir lite skrivet i forumet :p
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att klockan nu slagit för gangbanget att inleda sitt tappra försök ;)

Det ryktas även att det är ganska naivt att tro att vi skulle kunna fuska på en värld där självaste tw teamet har sin egna stam :p

men till Gangbang united bjuds det på en dikt tillägnad ALLA er :)

Gangbang united knackade på,
TIE visste redan planeringen då.
så när klockan slog för uniteds attack,
fanns bara deff att skicka ack ack.
i laguppställningen saknades dessutom adlar,
nätt o jämnt fanns några hästar med sadlar.
så vad ni nu tänkt göra när leden går ner,
är förmodligen att kolla på när vi adlar er!

Mvh låt detta trots allt bli ett slag utan glåpord och pajkastning, det är roligare så!
 

DeletedUser

Guest
Jaha du menar Justins totala myt om hur OBA'n kommer till...det är en ren lögn jag vet att han inte får nån hjälp av påstådda spelare.

Ryktas att jag har absolut ingen blekaste om vad som är sant, lika stor chans att de är skitsnack som inte.

PS, Awesome dikt!
 

DeletedUser

Guest
redigerat citat från raderad post


Ryktas att det blir rullgardinen ner för detta och att salcin sätter ner foten och går med i världen för att vinna den utan att försöka ljuga om att andra fuskar pga av att de är för dåliga för att skaffa oba själva.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktas att de börjar bli lite dålig stämning, så jag skulle gärna vilja säga kort å gott att håll käften om ni inte har något trevligt å säga.

Tack å hej.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att de börjar bli lite dålig stämning, så jag skulle gärna vilja säga kort å gott att håll käften om ni inte har något trevligt å säga.

Tack å hej.

Ryktas att den dåliga stämningen kan bero på att det sprids lögner som är helt obefogade.
 

DeletedUser

Guest
Okej, första, sista och enda varningen - håll er till rykten. Era personliga dispyter får ni ta ingame, eller på annat sätt. Rapporter, krigsförklaringar osv kan ni göra egna trådar till. Här håller vi oss till rykten, och det helt utan otrevliga personpåhopp tack!
 

JustinBieber

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att dom som inte känner sig klara att diskutera detta med mig får mer än gärna ta det med mig ingame imorgon.
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Ryktas om låg kvalité bland toppspelarna av vad jag kan se. Var är the real hotshots?
 
Topp