Det ryktas....

DeletedUser

Guest
Det rycktas att denna tråd är skapad! :)
 
Senast redigerad av en moderator:

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas att ni får någorlunda fritt spelrum här tills det att världen faktiskt öppnas. Det behövs en tråd för att skriva av sig lite och den här kan få ta smällen så länge ni håller er på en vettig nivå.

När världen öppnas vill jag däremot se enbart rykten som har någon slags relevans för v15. Det är ju tradition att få tråden låst en sådär 30 gånger i starten, låt oss undvika det den här gången ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att många hatar och vrålar i forumet angående Halveringen men endå ser och hör man att pre-made ska starta här och var, nästan över hela världen.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att ...

... V15 lär bli en pro värld med många premades
... Normännen kommer
...Att det e en svår värld för n00bs
... Att jag ska vara här! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Adam leder spelarranken på v15 just nu.

Rank Namn Stam Poäng Byar Poängsnitt per by
1 TheGodOfWar 28.963 3 9654
2 Hacke1 506 1 506
3 Purk Sallad 83 1 83
4 Oaziz 0 0 0
5 Steph 0 0 0
6 SuperNova 0 0 0
7 Fox92 0 0 0
8 Celebi 0 0 0
9 elmatze 0 0 0
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Det ryktas att Adam leder spelarranken på v15 just nu.

Rank Namn Stam Poäng Byar Poängsnitt per by
1 TheGodOfWar 28.963 3 9654
2 Hacke1 506 1 506
3 Purk Sallad 83 1 83
4 Oaziz 0 0 0
5 Steph 0 0 0
6 SuperNova 0 0 0
7 Fox92 0 0 0
8 Celebi 0 0 0
9 elmatze 0 0 0

Jag dementerar att jag spelar på v15! :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
:cool:Det rycktes om att Coop är bättre än ICA :awsm:
Coop_forum.jpg
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vi på Coop ska konkurera utt ICA med deras höga priser så blir det nog enkelt :p
Coop_forum.jpg
 

DeletedUser

Guest
Går ikke disse to under det samme ? Neida, bare tuller

Men det ryktast at det skal bli spennende å spille med svensker!

Ryktas även att ni kommer faila totalt, sedan kommer alla bara skratta åt erat tappra försök.
 

full ankka

Member
Reaktionspoäng
0
ryktas om att man blir sugen att lira på v15 bara för att få kötta våra Norska vänner från norden :p

Men det tror jag ni andra klarar av alldels utmärkt så jag kan nog fortsätta spela sims city isället :)

Ryktas om att min Mamma jobbar på coop. Awesom va? :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att lilla söta Snövit undrar om hennes söta dvärgar ska spela...:crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag kommer ta från de rika och ge till mig själv <3
 

Ostehövel

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktast at det vil komme en svensk premade av Dampen med disney navn der alle medlemmene har stjerne forran nicket.

Når det gjelder oss normenn, som noen av dere tydeligvis har noe i mot?
:confused:

As the duke and founder of the norwegian tribe, I think I should say a few worlds regards this topic (In english, I guess you prefer that instead of Norwegian?)

Ynglingeætten, as the tribe shall be known as, won't be an anti swedish tribe. We like many sweds, and without you for example ski would've been boring. I acctualy laughed when Petter Northug got beaten by Marcus Hellner. Thats whats so funny with you sweeds, we compete about so much. Besides, you saved many norwegian asses during WW2.

Back to the topic, our tribe will not, and shall never be, against the sweeds. We're just a bunch of norwegian guys who wanted to try out .se's level, and play both against and with different guys than the same old norwegian guys which starts on all the damn worlds. I think it's sad if any of you would go against us just because we're norwegian? What 'bout looking at us as a new thing which makes your world bigger, and give more players to compete with, just as regular sweeds.

- Ostehövel

Men nå - tilbake til 10 km intervallstart for kvinner i OSLO2011 VM!
 
Senast ändrad:
Topp