Det ryktas deluxe

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Det ryktas att den gamla tråden blev avstängd i 30h så jag startar en ny.. U mirin brah? :cool:

Regler:
1. För att slippa spam får henrik338 bara läsa men inte skriva något i tråden så länge han inte blivit tilltalad.
2. Vi håller oss till rykten och påhopp på spelare/stammar är inte okej!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktas att henrik fick straffpoäng för att han quote:a min länk.

All planned :awsm:
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Ryktas att jag själv planerade att starta en sådan men inte riktigt kom på ett passande namn.... Tackar så mycket Svennis :) (Nu slapp man få varningar också....)
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Ryktas att racso95s drömmar börjar bli lite för våta...ryktas att man gärna får väcka upp honom med lite attacker, är ni allierad med spelaren ifråga så räcker det med fejks så vi andra får igenom våra adlar.
 

DeletedUser

Guest
Ojdå glömde lägga upp regler för tråden!
Kommer med detsamma (ryktas det)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att sven disco inte lyssnade på mars inlägg, om racso95:crybaby:

Ryktas att racso95s drömmar börjar bli lite för våta...ryktas att man gärna får väcka upp honom med lite attacker, är ni allierad med spelaren ifråga så räcker det med fejks så vi andra får igenom våra adlar.
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
Inte okej att skapa en ny tråd. Denna tråd kommer låsas och nästa person att skapa en ny kommer få semester från forumet.

Ta vara på den här tiden som är älskade rycktestråd är låst att komma på något smaskigt att skriva i den i stället.

//EhnEn
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp