Det ryktas att...

SuperNova

Community Management
Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
216
Vid det här laget vet alla vad som gäller, men en kort genomgång för nya tittare följer:

I den här tråden är det enbart tillåtet att posta rykten, och posten ska inledas med orden "Det ryktas att".

Syftet är att ge en snabb, lättsmält överblick om vad som pågår på världen.

Övriga poster kommer raderas eller flyttas till lämplig tråd.
 

DonaldTrumpet

New Member
Reaktionspoäng
2
Det ryktas att folk på denna värld gillar börsen.

Komigen nu guys o få fart på forumet nu igen ;) länge lefve aktivt

/trumpeten
 

zychox

New Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas att första blodspillan mellan BLINK och HABIBI hände inatt! :rolleyes:
 
Senast ändrad:

nybörjaren

Member
Reaktionspoäng
5
Ryktas att jag börjat spela igen, ryktas vidare att jag undrar ifall det finns någon jag känner som kör denna världen?
 

mvQQ

Member
Reaktionspoäng
3
Ryktas att det likt v37 fortfarande skålas i discord på nätterna.....
 

kimzs

Member
Reaktionspoäng
17
Ryktas att du är helt och hållet välkommen att agera. Återkom med din plan sötis.
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
Ryktas att något borde göras åt denna världen

Ryktas att det är lite väl sent. Låt dom/oss lalla runt denna världen, ingen kommer någonsin att säga "Jag vann värld 46", för där fanns inget o vinna ;)

Förhoppningsvis delar man stammen i två sen och krigar mot varandra, men finns en del desperata som jagar sin första "världsvinst".
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Ryktas att det är lite väl sent. Låt dom/oss lalla runt denna världen, ingen kommer någonsin att säga "Jag vann värld 46", för där fanns inget o vinna ;)

Förhoppningsvis delar man stammen i två sen och krigar mot varandra, men finns en del desperata som jagar sin första "världsvinst".

VäRlDsViNsTeN alltså. Jo då, tro mig det finns alltid folk som inte riktigt förstår vad man skryter om och vad man helst inte skryter om.
Om du exempelvis vann v27. Då vill du helst inte skryta. V35 är också ett roligt exempel (fast du får skryta om du vann). De gjorde en Mega-bög-merge med typ alla största stammarna och bilda en stam to vinn the värld. Sen förlorade de. Finns säkert mängder med roliga exempel med folk som vill ta genvägar till enkel vinst. Men som lyckas schabbla det ändå för att de faktiskt var sjukt dåliga spelare i grund och botten. Sen när de fick lite motstånd så bara "Shit! Det här ingick inte i planen".

Med det sagt. Så dinglar bollen fortfarande i luften.
 

Black Magic

New Member
Reaktionspoäng
3
It was not a free win, just poor decisions by the other tribes, it may have been a fair fight but when all the other tribes just joke around and kill each other and not us in blink. So blame everything on us is because all you didnt do anything.

Its realy fun to read all youre comments that we are cowards and dont diserve the win. You should blame youre self because we win. We didnt merge or anything, we wasnt pre made. So its a fair win, we diserve it because we played well and all the other played poorly.
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
It was not a free win, just poor decisions by the other tribes, it may have been a fair fight but when all the other tribes just joke around and kill each other and not us in blink. So blame everything on us is because all you didnt do anything.

Its realy fun to read all youre comments that we are cowards and dont diserve the win. You should blame youre self because we win. We didnt merge or anything, we wasnt pre made. So its a fair win, we diserve it because we played well and all the other played poorly.
Kan någon förklara för mig hur den här Norrmannen på något sätt inte tycker det här är en gratis vinst? Hur har man en "fair fight" när er största spelare snart är större än rank 2 stammen?

Jag vill bara konstatera att den här världen är ett nytt bottenmärke för TW.se:s community. Där du kan vinna världar utan att någonsin behöva kriga, eller typ göra någonting annat än att prema och bjuda in de största spelarna.

#DagsAttLäggaNerSkiten
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
Kan någon förklara för mig hur den här Norrmannen på något sätt inte tycker det här är en gratis vinst? Hur har man en "fair fight" när er största spelare snart är större än rank 2 stammen?

Jag vill bara konstatera att den här världen är ett nytt bottenmärke för TW.se:s community. Där du kan vinna världar utan att någonsin behöva kriga, eller typ göra någonting annat än att prema och bjuda in de största spelarna.

#DagsAttLäggaNerSkiten

Ryktas jag vet ärligt talat inte. Som sagt, motståndsrörelsen nästa värld, enbart för att pissa på dessa "världsvinnarna" ;)
 

Black Magic

New Member
Reaktionspoäng
3
Haha, its not out foult there was no resistence. You cant blame us for getting an easy win, why didnt you guys play and fight us? F_S hadd equal points and a few players with good tw stats in the beggining of this world, and they where allied to habbibi, Rather play and lets see how «good» you guys are, stop with this bullshit complainment and start playing. Its fun to read but you guys sounds like 10 year old children, its just a game.
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
Haha, its not out foult there was no resistence. You cant blame us for getting an easy win, why didnt you guys play and fight us? F_S hadd equal points and a few players with good tw stats in the beggining of this world, and they where allied to habbibi, Rather play and lets see how «good» you guys are, stop with this bullshit complainment and start playing. Its fun to read but you guys sounds like 10 year old children, its just a game.


You're right. At the end of the day, it's a game. If you feel good about this win, please do, pat yourself on the back, what everyone else thinks shouldn't matter.

I just know that personally, winning a world where the top OBF in my tribe is 47000(yes, 47k), it wouldn't really stand out.
 

nybörjaren

Member
Reaktionspoäng
5
Ryktas att det inte är ert fel att ni ej stött på motstånd, det har du rätt i!

Det gör det dock svårt att säga något om era skills, då ni verkligen bara lekt hem världen, vem vill vinna utan motstånd egentligen? Vad finns det att vara stolt över då
 
Topp