Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Ryktas att det saknas bevis och pålitliga källor för att kasta ur sig sånna anklagelser! Ovärdigt!

#stackarsforsberg #forsbergdidnothingwrong #forsbergtoo
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Ryktas att det saknas bevis och pålitliga källor för att kasta ur sig sånna anklagelser! Ovärdigt!

#stackarsforsberg #forsbergdidnothingwrong #forsbergtoo

Bekräftas.

MrForsberg, Nocturne och Jayce handlade på order av gsenor1.

#stöttaforsberg #forsbergtoo #stackarsforsberg #JY #JudasYoran
 
Senast ändrad:

Commandos65

Member
Reaktionspoäng
2
Ryktas att Commandos65 undrar att om inte ens Super(amazon)Nova inte kan skriva i denna tråden utan att använda "ryktas" först så undrar han vart TW är på väg?

Ryktas även att Commandos65 tycker att elitspelarna skall sluta bete sig som barnungar både på forum och ingame...
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Ryktas att Commandos65 undrar att om inte ens Super(amazon)Nova inte kan skriva i denna tråden utan att använda "ryktas" först så undrar han vart TW är på väg?

Ryktas även att Commandos65 tycker att elitspelarna skall sluta bete sig som barnungar både på forum och ingame...

När vi i teamet svarar på kommentarer i det ryktas så behöver vi inte använda det ryktas... När vi skriver som spelare så använder vi det
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
6840066939b805073163a8d75c8d3731.png


Förolämpa Hashtag=Förlust
 

kimzs

Member
Reaktionspoäng
17
Ryktas att hans backstab mot mig var innan gsenor ens var med i bilden, spelar ingen roll vilka andra som har ett finger med i spelet, man kan fortfarande välja som enskild spelare att inte spela fult och fegt.
 

gsenor1

Member
Reaktionspoäng
28
Ryktas att hashtag vill ha mig för mig själv, därav så blir alltid jag inblandad utan att vara inblandad :mad::mad:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det inte händer allt för mycket spännande att prata om... Va jag märker av iaf :oops:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det blir så när man adlar barbarer :*
Ryktas att man inte ens är aktiv nog på externa för att märka när man blir dissad... Och ryktas att jag ser fram mot att få se om du blivit gammal och grå eller om du fortfarande kan spela ;)
 
Topp