Det ryktas att...

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Ryktas att jag plötsligt förstår en del inlägg på FB... och då kan jag förstå varför det har vart så tyst överallt
 

monkeyface

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas det går troll i saker och ting.
Ryktas att man lägger tungspetsen mot brunögat för att se bra ut inför andra storstammar.
Ryktas att man kommer ge sig på sina egna för att kunna komma uppåt, varför annars bete sig så.
Ryktas att det är mkt spända muskler, men de är egentligen bara anabola, dvs inget värda när det kommer till kritan.
Ryktas att man inte klarar av det man gett sig in på, dvs startar krig som man inte klarar av att slutföra
Ryktas att jag kommer göra mig ovän med många framöver!
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Ryktas det går troll i saker och ting.
Ryktas att man lägger tungspetsen mot brunögat för att se bra ut inför andra storstammar.
Ryktas att man kommer ge sig på sina egna för att kunna komma uppåt, varför annars bete sig så.
Ryktas att det är mkt spända muskler, men de är egentligen bara anabola, dvs inget värda när det kommer till kritan.
Ryktas att man inte klarar av det man gett sig in på, dvs startar krig som man inte klarar av att slutföra
Ryktas att jag kommer göra mig ovän med många framöver!

Nejdå, fortsätt med din passiv-aggressiva stil samtidigt som du undviker att specificera inblandade parter så kommer du passa perfekt in på forumet :)
 

jj91

Member
Reaktionspoäng
2
Ryktas att Vargklo var en mullvad.
Ryktas att DW hjälpte till att avslöja mullvaden. Dom visste bara inte om det själva.
Ryktas att Vargklo likt Rebels tror att man vinner på att döda lite adlar.
Ryktas att både Vargklo och Rebels tappar byar ändå.
Ryktas att Vargklo aldrig varit och kommer aldrig bli en "storspelare", det är bara önskedrömmar. En "storspelare" bör veta om att man borde ha trupper i byarna och inte förlita sig fullt ut på personerna man spionerat åt.
Ryktas till sist att Vargklo garanterat kommer fortsätta leka "storspelare" här i forumet.
 

monkeyface

New Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas jag hade rätt i mitt passiv aggressiva inlägg.
Det ryktas att man börjat internt att adla en inaktiv spelare i topp 10 stam.
Det ryktas att det finns fler som vill ta del av den kakan.

Det ryktas att det kommer hända mer saker i framtiden.

Det ryktas även att någon har blivit anmäld för att logga in med 2 acc från samma MAC-adress, i världen.
 
Senast ändrad:
Topp