Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Det ryktas att detta blir vår TIONDE serverstart med konceptet för ryktestrådar.

Vid det här laget vet alla vad som gäller, men en kort genomgång följer:

I den här tråden är det enbart tillåtet att posta rykten, och posten ska inledas med orden "Det ryktas att".

Syftet är att ge en snabb, lättsmält överblick om vad som pågår på världen.

Övriga poster kommer raderas eller flyttas till lämplig tråd.
 
Reaktionspoäng
28
Det ryktas att Kytampe har 4000 irl pengar/mån att prema sig till vinst med. Ska vi säga 4 månader som max innan världen är slut? ;)
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Ryktas att Innogames kör sina vältajmade erbjudanden igen. Är väl en "slump" såklart att man kan köpa dem precis vid världsstart, inte så att det är då folk är mest köpglada :woooot::rolleyes:

Där har ni premtorskar något att slänga pengarna på. Spamma resurspaket ;)
 

xefsan

Member
Reaktionspoäng
8
Ryktas att Innogames kör sina vältajmade erbjudanden igen. Är väl en "slump" såklart att man kan köpa dem precis vid världsstart, inte så att det är då folk är mest köpglada :woooot::rolleyes:

Där har ni premtorskar något att slänga pengarna på. Spamma resurspaket ;)

Lika vältajmat var det ju såklart på w91 på .net ;) Resultatet såg ut så här för en lirare

2/12 - 3/12 Poäng ökning från 473 -> 5003, 3/12-4/12 5003-->10,334 :O
(edit: världen startade 1/12)
T8B3cI6.png
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Innogames kör sina vältajmade erbjudanden igen. Är väl en "slump" såklart att man kan köpa dem precis vid världsstart, inte så att det är då folk är mest köpglada :woooot::rolleyes:

Där har ni premtorskar något att slänga pengarna på. Spamma resurspaket ;)

I det här fallet är det faktiskt en tillfällighet - erbjudandet går ut globalt och är planerat ganska långt i förväg. Och egentligen skulle V37 enligt plan startat den 5:e januari så det är jag personligen som fått den flyttad till den 11:e (utan att ägna en tanke åt några erbjudanden). Men självklart, eftersom man alltmer samkör världsstarter över alla versioner, så blir det så här, men att det sammanföll så här exakt, det var en slump för det i min mening var alldeles för mycket jul kvar den 5:e januari.
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
I det här fallet är det faktiskt en tillfällighet - erbjudandet går ut globalt och är planerat ganska långt i förväg. Och egentligen skulle V37 enligt plan startat den 5:e januari så det är jag personligen som fått den flyttad till den 11:e (utan att ägna en tanke åt några erbjudanden). Men självklart, eftersom man alltmer samkör världsstarter över alla versioner, så blir det så här, men att det sammanföll så här exakt, det var en slump för det i min mening var alldeles för mycket jul kvar den 5:e januari.
Det är ju ingen hemlighet att de skiter i vilket. Så slump eller inte slump spelar faktiskt ingen roll.

Poängen är att du obegränsat kan köpa dig själv megastor dag ett in på världen, precis som exemplet Xefsan postade från .net. Med börsen så finns det iallafall en begränsning till hur mycket man kan köpa. Det gör de inte med de här erbjudandena från vad jag förstått.

Kan ju känna att de borde ta bort resurspaketen från erbjudandena iallafall om de faktiskt brydde sig.

Det är andra gången i rad som jag sett dem komma under världsstart första dagen in. Och det är ett väldigt trevligt sammanträffande för de pengahungriga innogames I'm sure. Men desto mindre roligt för oss som faktiskt spelar världarna.
 

DeletedUser

Guest
Även om detta inte är ett rykte, och jag borde veta bättre så känner jag att jag ändå vill berätta att jag har tagit upp detta när jag lämnat feedback på olika förslag och ändringar. Just att det helt enkelt är för mycket bonusföremål som flyger runt i världsstarter som då stör ut det normala spelet och de strategier som finns där.
 
Reaktionspoäng
28
Ryktas att Innogames kör sina vältajmade erbjudanden igen. Är väl en "slump" såklart att man kan köpa dem precis vid världsstart, inte så att det är då folk är mest köpglada :woooot::rolleyes:

Där har ni premtorskar något att slänga pengarna på. Spamma resurspaket ;)

Ryktas att du borde sluta köp snus, cigaretter och sprit till helgen så kan du också köpa lite prem. Du ska inte vara avundsjuka på oss som kan planera vårt liv bättre än dig. :woooot:;)

Ryktas också att det är på TOK för lite resurser att köpa på v37. Hur ska jag kunna köpa mig världsvinst om ni inte säljer ngt?
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Det ryktas att jag inte kan känna igen mer än 3-4 spelare på topp 50 rankerna. Har alla mina gamla kamrater slutat och ersatts med nya tappra krigare, eller är det fortfarande lika trendigt som förr med fake nicks? Det trodde jag man visste med lite rutin att det alltid kommer fram vilka som sitter var efter en vecka eller två.

Ryktas även att jag blir nästintill chockad när jag tittar på hur låg aktiviteten bland spelarna är på de externa forumen. Har alla anammat den gamla klyschan tala är silver, tiga är guld, eller förstår folk inte att denna platform kan användas som ett vapen?
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Ryktas att folk känner kanske inte att de är värda sitt nick efter en för lång paus eller att de vill behöva kämpa till sig lite nya flaggor.

Att forumet är ett vapen bekräftar jag, synd att aktiviteten sjunkit. Ska vi liva upp att?
 
Reaktionspoäng
28
Ryktas att folk är fega skitar och därför fakenickar dom för att inte bli igenkända. Dom skäms för alla dumheter de gjort och sagt, samt förstås att de får på pisken av mig. :)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jag inte kan känna igen mer än 3-4 spelare på topp 50 rankerna. Har alla mina gamla kamrater slutat och ersatts med nya tappra krigare, eller är det fortfarande lika trendigt som förr med fake nicks? Det trodde jag man visste med lite rutin att det alltid kommer fram vilka som sitter var efter en vecka eller två.

Ryktas även att jag blir nästintill chockad när jag tittar på hur låg aktiviteten bland spelarna är på de externa forumen. Har alla anammat den gamla klyschan tala är silver, tiga är guld, eller förstår folk inte att denna platform kan användas som ett vapen?
noob. men ja det suger
 

Kung Mormor

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att folk känner kanske inte att de är värda sitt nick efter en för lång paus eller att de vill behöva kämpa till sig lite nya flaggor.

Att forumet är ett vapen bekräftar jag, synd att aktiviteten sjunkit. Ska vi liva upp att?

"Ryktas att folk känner kanske inte att de är värda sitt nick efter en för lång paus" pricken över i:et samt fler anledningar :D
btw är du tillbaks? :)
 
Topp