Det ryktas att...

Rbin

Member
Reaktionspoäng
4
Måste bekräfta ditt rykte där Kytampe. I övrigt tycker jag att det är kul att du är toxic för det gör det bara ännu mer spännande.

Ryktas om att denna värld kommer sluta med att era plånböcker blir tömda eftersom att det bränns 24k prem för att kompensera upp för våra katapulters skada.

Kan även passa på att bekräfta detta rykte med en gång =)
 

Rbin

Member
Reaktionspoäng
4
Dementeras, klarar mycket väl av det utan spioner. Sen att spelare startar nya konton och ger oss information för att inte bli upptäckta på deras egna konto är en annan femma.

Inte mitt problem, jag läser bara pm.


Ryktas att världen snart kommer få en radikal vändning.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Ryktas många är lata för att farma.
Ryktas att extremt många adlar endast barbs nästan, för dåliga ta spelare? :mad:
Hade förstått om man adlat barbs ibland eller om det fanns bonusbyar men nu gör det inte.
 
Reaktionspoäng
28
Det ryktas att det gör inget. Det är ett internetspel. Och även om det är kul att gnabbas och retas lite ibland så är det bara det... Ett spel. :)
 

Rbin

Member
Reaktionspoäng
4
Jo du måste ju vara ganska tät för att kunna bränna en "genomsnittsmänniskas" månadslön hit och dit på ett... spel...
 

R.E.

Member
Reaktionspoäng
7
Ryktas att ni säger massa falska rykten för ni vill att vi ska börja ett intern-krig, lilla gubben vi e smartare än så, varför skulle ni skriva ut era spioners namn? Tänk till lite
 

Rbin

Member
Reaktionspoäng
4
(Ryktas att...) Ni? Jag spelar inte i Rawr!, så den som borde tänka till är du :)


btw, vad är det för "Massa" rykten du refererar till? Tror inte riktigt folket hänger med, R:E.
 
Senast ändrad:

R.E.

Member
Reaktionspoäng
7
Enda jag kan säga är att rawr sprider massa skit för att försöka få oss att bråka ryktas det.

Sen till svar "Jag spelar inte ens i rawr" så antog jag det efter du skrev " Sen att spelare startar nya konton och ger OSS information "
 

Näbb Ankka

Member
Reaktionspoäng
18
Enda jag kan säga är att rawr sprider massa skit för att försöka få oss att bråka ryktas det.

Sen till svar "Jag spelar inte ens i rawr" så antog jag det efter du skrev " Sen att spelare startar nya konton och ger OSS information "
Ryktas att Rbin blev kickad när han inte kunde ducka off från byarna :katt::katt::katt:
 

R.E.

Member
Reaktionspoäng
7
Ryktas att jag undrar vad killen ska göra så att han blir "klar med mig"

Han spelade väl nyss inte i rawr?

Eller ska han kanske slå ner mig? :(

Ryktas att detta är ett mysterium
 

Rbin

Member
Reaktionspoäng
4
Mytoman 2.0

armfeldt idag kl 14:48
Kalla det vad du vill
Ni började anfalla, inte vi.

"Och visst vi va fler spelare, men vi hade fan nästan lika många byar."

Vi hade fan nästan lika många byar? Vad är det för jävla påhitt? Lär dig räkna för fan
 
Topp