Det ryktas att...

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Ryktas att jagh hade tyckt det vart trevligt om man hade kunnat använda de på vilken byggnad som och med 5 nivåers höjning. ;) Men det är ju jag det...
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det inte skulle finnas köpeadlar :confused::thinking: 679361d94ee5aa5be0cee85ff1984c76.png

Har man stor plånbok så blir det några adlar ändå D:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att 4 stammar från topp 10 redan anslutit sig till en gangbang emot sparta.
 

kristoffer 1

Member
Reaktionspoäng
2
Ryktas att det är skönt med lite aktivitet och läsning på externa, även om det sker i form av pajkastning på sandlådenivå :)
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Jag har flyttat allt jag hittat som inte platsar i denna tråden till Off Topic!

Från och med nu kommer jag skärpa mig här och hålla denna tråden mer ren genom att ta bort inlägg som inte är rykten och relevanta för V33. Rekommenderad läsning om du funderar på vad som gäller är Moderator! (& Info)

Ryktas att det är skönt med lite aktivitet och läsning på externa, även om det sker i form av pajkastning på sandlådenivå :)

Håller fullständigt med! Skitkul, men skulle be om att detta sker i Off Topic från och med nu.

Tack!
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Hörde ett rykte om att Sparta adlade JJ94 :awsm:

Han togs för och vara en noob & blev väldigt enkelt adlad.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ryktas att Fress tog en by idag.

Detta är något värt och fira, oavsett vilken stamtillhörighet du har. Om Fress kan, ja då kan du garanterat <3
 

DeletedUser

Guest
Ryktar vidare att fress hade för lite off för att slå ut grannbyn på 3.5k :D
 
Topp