Det ryktas att...

Diskussion i 'Värld 33' startad av SuperNova, 23. feb 2016.

Dela sidan

1. Tummar

Tummar Member

Antal gilla mottaget:
    11
    ryktas att snorri kommer att vakna med lite gott och blandat på sig imorgon ^^

2. Snorri sturluson

Snorri sturluson New Member

Antal gilla mottaget:
    3
    Riktigt tråkigt med spioner på denna världen. Rätt så roligt att ni i LOST och GEEK säger att ni inte håller på med spion saker men ändå har det framkommit att det är en spelare som läckt info till er.

Men får väll säga att det är väldigt bra av er att erkänna att det är en person som har skickat er info om olika saker det ska ni ha plus för att ni erkänner att det va en person gav er info fast ni kanske inte helt ville ha det för att slippa stämplas som att ta i mot fiende info.

Men tråkigt att ISA,Göran ska lira i en stam som får sånt info för vet att ni aldrig vill spela med fusk och spionring.

3. Det är fortfarande jävligt kul att DU Snorri/sanoj, kommer ut och gnäller. Du som verkligen visat var skåpet ska stå när det gäller fulspel på v.33 :)

Men avgör ni, vill ni ha p.m och annat, så vbar jag! Jag censurerar pga forumsregler.

*edit* När han startade sin kontakt med oss om spioneri, så var det 7 dagar efter DU sanoj övertalade Geek medlem att backstabba oss mitt i natten :)

Denna kontakten hölls bara mellan mig och "spionen", all info som kom berörde bara mig, så vill du ursäkta dig på att detta är anledningen till att ni suger, då kan du lika väl fortsätta leta! ;)

Som jag förklarade för folket i stamchatten precis nu.
    "spionen" var en TPE spelare från starten, han kontakta mig rätt så tidigt att han inte ville kriga mot mig, och ville fredas. Eftersom att TPE var en stam, där typ 90% inte ville kriga mot oss, och var ledd av en autistik ledare som bara följde order av Kvinna, så gick jag med på det. Och med tanke på att vi hade typ 100 andra fiender utöver TPE familjen att se över.

Sen kom det här p.met från ingenstans.

Allt annat skit han vbat var en fejkorder från dig Snorri, och någon ytterliggare bybokning, samma byar som jag hade stackat ut trupper på för 422k försvarare dagen innan ;)

Några dagar efter han gick med KnD, så klippte jag uppgörelsen, och angav han som en spion. Den lilla infon jag fick var så uppenbar att den hade kunnat jämnföras med "Vatten är blött" eller "gräs är grönt". No shit sherlock.

End of story.

/Tjäder

Absorb, Ninjagrisn och Quiza gillar detta.
  4. Absorb

Absorb Member

Antal gilla mottaget:
    16
    Ä ju vi som får utså all skit. Inte ni. Stackad stammedlem som byter sida mitt i natten, Pinglorna som kastar skit åt vårt håll utan nån som helst grund till det.
    Ni har råkat få möta två hyfsade stammar. Vi får möta flera olika gäng som desperat försöker att göra minsta lilla avtryck på världen.

Sluta gnäll, ryck upp er och kriga.

5. maxim

maxim Guest

Ryktas att utomstående vill a en snabb sammanfattning vad som händer! låter spännande :eek:

6. kung elias

kung elias Guest

<-- Delaktig som inte fattar. Så inte värt att ens försöka förstå utöver att det fulspelas på v33, och att alla kommer med olika typer av ursäkter till fulspelandet!

7. maxim

maxim Guest

Antar att det är du som har dina spioner överallt som vanligt? ;)

8. Nädu, försök inte ens jämnföra våra anklagelser med era. Kvinnas/PPP's påhopp/anklagelser har varit påhittade, samtidigt som att ni själva har uppmuntrat till backstabb och större gangbangs.

9. kung elias

kung elias Guest

Jag jämför inte ett piss. Blanda inte in mig i den här jävla smörjan, jag är både odelaktig och oskyldig. Det är bra mycket mindre än dig.

10. sanoj93

sanoj93 Member

Antal gilla mottaget:
    0
    Ryktas att gsenor1 har svårt att skilja på IRL och TW spelande.

11. Victorinox

Victorinox New Member

Antal gilla mottaget:
    3
    Det ryktas att detta är första gången på ett par månader som jag besöker externa.

Önskar LosT och GEEK all lycka till. Hoppas ni tar hem världen på ett eller annat sätt :katt:

Saknar er alla enormt mycket. :(

(För er som undrar så spelade jag bara en bit i början)

Hälsningar
    Victor

12. Har du gjort nåt inlägg på externa där gsenor inte har varit i centrum tro?

13. sanoj93

sanoj93 Member

Antal gilla mottaget:
    0
    Oja så klart man har ;) är ju bara kolla v11 och såna världar så ser du ;)

14. Flying Duck

Flying Duck Active Member

Antal gilla mottaget:
    13
    Ryktas att detta var en händelserik dag :eek:

15. ohhtuer

ohhtuer New Member

Antal gilla mottaget:
    2
    Vad hände med PPP? Det ryktas ...

16. mars

mars Member

Antal gilla mottaget:
    8
    Ryktas att man var nära på att ta dagens stormakt utan att knappt få någon by idag...
    Vidare så bekräftas ryktet att det hänt mycket idag.

17. lilloscar

lilloscar Guest

Ryktas att det börjar hända saker med Svensk/raid

18. lilloscar

lilloscar Guest

Sim city är alltid kul :woooot:

19. lilloscar

lilloscar Guest

Ryktas att jag vill se en tråd med Raid vs Robot and lost :p

20. pias

pias

Antal gilla mottaget: