Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Ryktas att Kvinna alliansen's diplomater fortsätter snoka runt och fixar mer stammar på sin sida.
Ryktas även att dom hotar och försöker övertala Kvinnas fiendestammar att sluta fred och kriga mot LosT istället.
Ryktas även att ovanstående inte är ett rykte ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Knd har bytt stamnamn till Kycklingarna ,,

Jag undrar vad det beror på, Jag gissar på att det är för att den stammen är den fegaste stammen på hela .se ....ever :D
 

masaka

Member
Reaktionspoäng
5
Ryktas att det är uppenbart att diverse stamherrar aldrig spelat en värld med hemligheter tidigare. I varje fall inte med dessa världsinställningar och enorma brist på storlek.
Ryktas att världsbilden hade sett helt annorlunda ut om ovanståande rykte inte var sant.

Ryktas att det kommer bli oerhört intressant att se vad som händer rent diplomatiskt på världen när flertalet stammar inom GangBang United inser att de blir snuvade på segern genom att kämpa någon annans krig. :rolleyes:
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
"Pubertala tonåringar förlorar oskulden i gangbang. Touché" - Värld 33 , ryktas det.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Ryktas att...
giphy.gif
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att LosT är på fall!
...eller ptja, det är åtminstone vad Kvinna propagerar ut till sin allians för att hålla moralen uppe ;)
 

irebel

New Member
Reaktionspoäng
1
kungkanin aug 04, 13:55
Hej irebel, jag ville bara säga att jag och min polare presidentsledy har sedan cirka 1 månad sedan varit spioner åt Geek. Vi har givit dem information om allt som hänt i PPP och mk under den tid vi varit med, just därför har de vetat om minsta lilla drag ni tänkt göra och har gjort. Vi bestämde sedan att jag skulle bli "internadlad" av geek så captain pronin fick mina byar utan vidare motstånd vilket är anledningen till att jag tappat poäng så fort! Ville gottgöra mig nu före jag slutar med att säga detta så att presidentsledy kan få det straff han förtjänar.

Skriver aldrig eller läser forum, men när de kommer till spioneri som inte man har sett på år.. är man illa tvungen:)
Vissa kan inte vinna på hederligt sätt :)
 

DeletedUser

Guest
Detta är mer propaganda än svensk media. Var är bevisen om detta? Finns det några konverastioner att ta del av?
 
Topp