Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Alltså, ni svalde hela dedär spion-skämtet med bete och krok eller? Har inte varit någon spion :awsm:
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Ryktas att en topstam gett sig på en mindre sällskapsspelande stam som bara är en bråkdel så stor och samtidigt säger sig vilja ha utmaning i sitt krigande:D Det kallar jag gå hand i hand!!!

Ryktas även att vissa i denna topstam inte lärt sig ducka sina offtrupperO_O
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
Ryktas att en topstam gett sig på en mindre sällskapsspelande stam som bara är en bråkdel så stor och samtidigt säger sig vilja ha utmaning i sitt krigande:D Det kallar jag gå hand i hand!!!

Ryktas även att vissa i denna topstam inte lärt sig ducka sina offtrupperO_O

Sällskapsspelande stam, sitter ni och lägger patiens i grupp eller? ;) Ryktas det.
 
Senast ändrad:

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Ryktas att jag gillar när andra vet mer om vad som sker än vad jag gör själv
Ryktas även att skillsen i en av toppstammarna inte är mycket att hänga i julgranen
Ryktas att några spelare i samma stam är rätt tomma på trupper
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
Ryktas även att skillsen i en av toppstammarna inte är mycket att hänga i julgranen

Ryktas att det är 199 dagar, 9 timmar, 10 minuter och 50 sekunder(i skrivande stund) kvar tills julafton, så tänker man pynta julgranen så finns det gott om tid :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Kvinna <3 KnD <3 Wiener = sant.

Ryktas att adelsavstånden inte finns för KnD och Wiener, så det bekräftar även faktumet att dom inte hade tänkt att vinna världen, utan ge Kvinna den chansen ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag är tillbaka på halvfart idag, och återgår till helfart imorgon när man tar semster.. <3

Ryktar vidare att forumet har blivit jävligt fult och jobbigt? Kanske en vanesak.. Ser ju i varje fall modernt ut!
 
Topp