Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Det ryktas att detta är femte serverstarten med det nya konceptet gällande ryktestrådar.

Vid det här laget vet alla vad som gäller, men en kort genomgång följer:

I den här tråden är det enbart tillåtet att posta rykten, och posten ska inledas med orden "Det ryktas att".

Syftet är att ge en snabb, lättsmält överblick om vad som pågår på världen.

Övriga poster kommer raderas eller flyttas till lämplig tråd.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Toxic kommer ställa upp med en stark premades, kommer de ens att få något motstånd? :confused:
 

Erag

Member
Reaktionspoäng
8
Ryktas att jag inte ens har någon att lira med denna värld, varken premade eller co
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Ibland så behöver vissa borttagna inlägg inte ens motiveras. Grabbar att sätta dit * gör inte att ord blir ok.
 

DeletedUser

Guest
Ibland så behöver vissa borttagna inlägg inte ens motiveras. Grabbar att sätta dit * gör inte att ord blir ok.

Ryktas att jag tyckte hans inlägg var okej, och jag tog inte illa vid mig. Så du kan sätta tillbaka det. Såvida inte någon annan lättkränkt människa tar illa upp då ;)
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Ryktas att jag tyckte hans inlägg var okej, och jag tog inte illa vid mig. Så du kan sätta tillbaka det. Såvida inte någon annan lättkränkt människa tar illa upp då ;)

Jag trodde inte att du blev kränkt, men det tillhör de ord som inte är tillåtna på forumet enligt reglerna.
 

mosbricka

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas om att mosbricka känner sig ensam och skaffat diverse förnödenheter och pp för en ok start
 

Erag

Member
Reaktionspoäng
8
Ryktas att jag går all in för att få bort Jimmy från världen så snabbt som möjligt.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Zlatan spelar TW kombinerat med fotboll och lyckas bra, innogames tjänar fina slantar på honom
 
Topp