Det ryktas att...

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
Koll vilken självgod krigsförklaring, det är så här man lessnar på svenska tribal wars, helt otroligt hur man beter sig...

Jag är inte förvånad, denna runda har låtit ungefär såhär hela tiden i PM och mellan spelare i stammar, (även i våran stam oxå kan jag påpeka men av de mest giriga saker:p

Finns nog fler som tröttnat på sånt här jafla pladder från whana beeeS.....http://i.gyazo.com/49883a43286cfe9c9d268d981c2c361b.png
 

DeletedUser

Guest
Koll vilken självgod krigsförklaring, det är så här man lessnar på svenska tribal wars, helt otroligt hur man beter sig...

Jag är inte förvånad, denna runda har låtit ungefär såhär hela tiden i PM och mellan spelare i stammar, (även i våran stam oxå kan jag påpeka men av de mest giriga saker:p

Finns nog fler som tröttnat på sånt här jafla pladder från whana beeeS.....http://i.gyazo.com/49883a43286cfe9c9d268d981c2c361b.png


luugn nu grabben, ingen kom med förslag så skrev ngt vettigt lite snabbt.
men e man tråkig gubbe som du så aa vad ska man säga om ditt tråkiga beteende
 

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
Ja du kanske har rätt, den biten tycker jag är så tråkigt att läsa för det skrivs ju mer och mer sånt här lite överallt, jag är helt enkelt trött på att läsa sådant så yes det är väl åldern som gör det så sant....

Jag tycker det är roligare att läsa trevligheter ist, visst jag fattar att du inte menar på blodigt allvar det du skriver för det låter så överall nu mer, övervägande låter det så här ju...Men men så e det ju, ville bara säga att det ser så illa ut bara, inge mer med det...
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Och AiK hade god hjälp, se vår statistik så ser ni att vår egen medlem adlat mig under natten
 

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
Ja trusan oxå, skulle ju in nu och kolla de sista adlingarna, synd att det blir suddently slut....
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Grattis JJ94 din seger välförtjänt, men i övrigt ändrades turordningen drastiskt av att jag som en av karma-ledarna backstabbades av stam-medlem som sänkte mig mellan 04 och 11 sista dagen.
Jag trodde i min enfald att man är trogen sin stam, men för vissa är inget heligt!
 
Topp