Det ryktas att..

Tummar

Member
Reaktionspoäng
11
Monster Tummen

Haha Ja det ryktas att TF och 1st är helt värdelösa på att lägga upp en effektiv OP! Ni gör så mycket fel man bara kan göra genom att anfalla "väggen" (se spoiler ovan) där värld 26 bästa spelare sitter!
 

fjutur

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag har ju fortfarande världsrekordet i dagens försvarare, vi får se imorgon om crillebooi får den. Ryktas att man håller tummarna för det
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det känns tufft att Herr SOPA (Tåg) både piskar mig i OBA och OBF, även erövrade och förlorade :( </3

797831745001b9ed1393dc7153c45d2d.png
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Ryktas att det känns tufft att Herr SOPA (Tåg) både piskar mig i OBA och OBF, även erövrade och förlorade :( </3

797831745001b9ed1393dc7153c45d2d.png

En inaktiv Herr Sopa, som inte gör ett jota. Step-up nu tjäder! Jag måste ju ha en boll att jaga, annars stannar jag :*

EDIT; Och jag har bara fler tappade för att jag gillar att jävlas lite ;)

Herr Tåg nov 25, 17:53
Haha fan vad du sa vara sneaky när man har idrottsdag då ;)

Du får tima in fint med deff om du ska hålla den där byn haha!

Herr Tåg nov 25, 18:37
Jag kan snipa, för tåget är uselt - precis som de andra. Men du får en överraskning istället :*

***
:D

***
spännande crille ser fram emot de

***
Men vafan hahahah

du har ju bombat din egna by :3

***
HAHAHAHAHAH fan va skön du e :D

bästa taktiken ever <3

Herr Tåg nov 25, 23:26
ha det kul med mr 26poäng <3

***
Hahahah fyfan va kul du gör de :D, hade du inga adlar att recapa med eller?

***
Hahah k**huvud :D

Herr Tåg nov 25, 23:32
Haha nu låser du upp en åt mig (angel)

Herr Tåg nov 25, 23:34
Jag är dock inte ohuman. Lämnar marknad 21 ;)

***
Va ska ja me marknad till utan förråd? :D

Herr Tåg nov 25, 23:39
Du får väl sälja färskvaror! Sluta vara så kräsen :(

***
:D asså de roliga är att du säkert kommer ha typ 1 kattby anfall om dan på farmen så ja alldrig kan bygga mur och stacka skiten haha

***
Aja en halv nuke och en adel ner i sjön då :D

****
värt de för de va kul som fan hahah

Herr Tåg nov 26, 00:01
Hahaha precis gullet :*

Det gäller att vara originell ;)
 
Senast ändrad:

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas att jag verkligen hoppas att SE börjar med varannan värld köpta PP för TW ska överleva utan bara sandlådor..
Ni kan ju förfan inte mena allvar att ni gagnar denna katastrof som håller på att hända?

Kolla v26 ett prakt exemplar av spelare som köpt adlar och ditten och datten för att sedan bara tjura ihopa för några incs och lägga ner världen sen:( jafla amatörer säger jag bara, nu har jag fan suttit mer än länge med incs och inte en ännda spelare jag började köra med e kvar, det ännda jag kan komma på e orsaken att de köt ihäl sig för alla pp de spenderat adlar på gick åt helvetet, jo jag e ju fortfarande kvar jue...Nä fan gör som på net innan hela jafla externa ska låta som yra snåla idioter utan förlorar instinkt...
 

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
mää muu hää bräk sa jag och tackar för mig åxå, kul att ffå PM med många fiender, (faktiskt bättre än de som skulle va tribe)..

Nja ha de gött folks, jag va kvar längre än nog:)
 

Fjotor

Member
Reaktionspoäng
0
ryktas att tabbe inte alls gett upp:D då måste man bara säga att kvalitén saknas där ändå
 

Tummar

Member
Reaktionspoäng
11
Ryktas att Polackerna är krigssugna men vart är allt motstånd?

Inkat ett 10tal spelare inte 1 enda ink tillbaka. Låt mig få använda min DEFF annars är det inge kul att vara deffspelare :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Polackerna är krigssugna men vart är allt motstånd?

Inkat ett 10tal spelare inte 1 enda ink tillbaka. Låt mig få använda min DEFF annars är det inge kul att vara deffspelare :)

Ryktas att *DRH* adlar byar snabbare än Tummen skriver scripts ;)
 

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
ryktas att mina byar är kvar hehe;) ryktas även att det e en av dem tristaste v ärldarna EVER.....PGA söndermergadeavhoppadespelaRE..
 

Tummar

Member
Reaktionspoäng
11
Du var ju en del av TANK så du är ju en faktor till att världen blev som den blev! Sen har HKI med vänner sett till att världen rensat bort alla tråkspelare
 
Topp