Det ryktas att..

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
Men man kan så gott som säga att jag har flyktat igenom hela v26, jag håller med dig från din synvinkel, HELT klart för det är så det har kännts, Innan KOMPIS så var världen för liten för att prata om sen började spelare lägga av att spela och då snackar jag KOMPIS..

Visst TANK satt klorna i mig när världen började få stadiga byar (Halv Stackade) jag föll efter fyra veckor -Konsekvens KOMPIS försvan pga inaktivitet sen gick sommaren KOMPIS medlemmar Mergade med TANK UTAN mig och det är en gåta fortfarande??? sen gick det ett par veckor och invite till TANK, visst sa jag så klart då TF men fler gick på mig , rätt hårt anfallen igen då....hamnade då i TANK som tydligen inte fanns för helt dött förutom någon liten halv dan offensiv, sen kom mr; A in och Mr S in med fler på några konton för alla lägger av utan vetskap, jag kör vidare och blior åter slacktad over and over med fler spelare som lägger av utom jag, sen hela alliansen på mig och jag biter ihop sen en invite till min fiende TF som det brukar vara... SÅ denna korta samanfattning betyder att jag flyktat igenom hitils men känner mig faktiskt rätt hemma där jag e nu pga att det känns bra.. så slutkontentan är VILKEN stempel e jag? jag vill bara att alla spelare som e kvar är kvar och kör på som om det vore start... Jag försökte bara få kontakt och inget illa menat då vi skrev.....LÅNGT är KORT...spännande...( Kan va stav fel)
 

Tummar

Member
Reaktionspoäng
11
Men man kan så gott som säga att jag har flyktat igenom hela v26, jag håller med dig från din synvinkel, HELT klart för det är så det har kännts, Innan KOMPIS så var världen för liten för att prata om sen började spelare lägga av att spela och då snackar jag KOMPIS..

Visst TANK satt klorna i mig när världen började få stadiga byar (Halv Stackade) jag föll efter fyra veckor -Konsekvens KOMPIS försvan pga inaktivitet sen gick sommaren KOMPIS medlemmar Mergade med TANK UTAN mig och det är en gåta fortfarande??? sen gick det ett par veckor och invite till TANK, visst sa jag så klart då TF men fler gick på mig , rätt hårt anfallen igen då....hamnade då i TANK som tydligen inte fanns för helt dött förutom någon liten halv dan offensiv, sen kom mr; A in och Mr S in med fler på några konton för alla lägger av utan vetskap, jag kör vidare och blior åter slacktad over and over med fler spelare som lägger av utom jag, sen hela alliansen på mig och jag biter ihop sen en invite till min fiende TF som det brukar vara... SÅ denna korta samanfattning betyder att jag flyktat igenom hitils men känner mig faktiskt rätt hemma där jag e nu pga att det känns bra.. så slutkontentan är VILKEN stempel e jag? jag vill bara att alla spelare som e kvar är kvar och kör på som om det vore start... Jag försökte bara få kontakt och inget illa menat då vi skrev.....LÅNGT är KORT...spännande...( Kan va stav fel)

F to the LYKTING.... FLYKTING.. klapp.. klapp.. klapp, FLYKTING.. klapp.. klapp.. klapp, ååååååååååååååååh FLYKTING
 

Tummar

Member
Reaktionspoäng
11
Ryktas att vissa i TF ångrar att de tog in f.d Tank medlemmar

Ryktas vidare att vissa i TF är väldigt sura på dess ledning
 

viggarn

New Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas även att TF igenom att ta in TANK medlemmar bara försämmrade deras situation.
 

Fjotor

Member
Reaktionspoäng
0
öööö ? Tummar satt kö 2-3 veckor efter o skicka pm som jag fortfarande inte kunna svara på... Så lägg ner det iaf.

Och 70 byar ? pft

Nä sorry när jag räknade nu innan datumet du gav upp (den 17e) så var det 71 byar. Tummar satt en vecka kö + en vecka kö när jag var i Rom. Då hade jag inte en enda ink så den räknas inte. PÖSS ryktas det
 

Fjotor

Member
Reaktionspoäng
0
näst gång tar jag ett 4 gånger större konto bredvid dig och ber om rens från stammen med;) nä skämt och sido no hard feelings saaanden. Ryktas att tabbe premar som aldrig förr:O
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Ryktas att TF har blivit det nya Tank. Inte bara består de till majoriteten av fd. Tank (poängen sett). Men de rekryterar nu Tank-spelare för att inte gå bakåt i poäng. Precis som Tank med 1ST.

Ryktas vidare att det är 'Tank' som styr TF och att ni nu bara är deras medel att försöka klara världen.
Ryktas att om (OM) TF vinner, så kommer alla nybörjare att adlas upp utav Tank-spelarna. Of that I'm sure :)

Ironiskt. :)
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Och där anslöt sig 1ST till TF's sida, efter att ha rekryterat lite fler tank-spelare. Vi har ju samlat hela tank mot oss igen nu :awsm:
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Ryktas att TF har blivit det nya Tank. Inte bara består de till majoriteten av fd. Tank (poängen sett). Men de rekryterar nu Tank-spelare för att inte gå bakåt i poäng. Precis som Tank med 1ST.

Ryktas vidare att det är 'Tank' som styr TF och att ni nu bara är deras medel att försöka klara världen.
Ryktas att om (OM) TF vinner, så kommer alla nybörjare att adlas upp utav Tank-spelarna. Of that I'm sure :)

Ironiskt. :)
Haha du var bara tvungen att skriva till det för att så ett ont frö och oro i TF va? ;)
Splittra motståndet för att få lekstuga? ☺️
 

mrmonster33

Member
Reaktionspoäng
6
Vi behöver inte splittra motståndet, det är lekstuga ändå. :awsm:


Edit: Ryktas det
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Ryktas att vår kära Tobaco inte förstått innebörden av att vara en flykting, han lever mer i förnekelse än att jag skulle erkänna mig själv snacka som en Örebroare!!! (Isabelle....)

Ryktas att TF kriget kommer vara över snabbare än förväntat :(
 

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas att jag bubblar på för mycket, rätt komplicerad typ är jag trotts att jag bott i Närke 4 gånger...
Men jag snackar Västmanlänska vid kust staden där jag håller till nu. (Mayby på Flykt;))
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att försvararen är 10ggr stor som anfallaren ;) ;)
giphy.gif
 
Topp