Det ryktas att...

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
Jak tro admin dig straffpoäng ge. Du inte bevisligen veta prata om.

Hehe I dont give a shit om det men Yes jag svarar bara på dina ledande dumma tråkiga komentarer, så där av fick jag en varning YES,

men det var en värre grej miss Tobaco skrev:p

ja ja inte va det roligt att spamma med dig iaf, :(
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Ryktas det lätt blir så när man fegspelar och inte ens lyckas med en gangbang :D
Jaja, trotts att man skickar 100 anfall på någon så fick man inget tillbaka..
fick sammanlagt 4 anfall på mig, och de kom från en liten spelare på 2 byar, sista dagen
alldeles för stor värld med för mycket resurser, hade varit mycket bättre med fler bb att farma..
 

vrål-åke

Member
Reaktionspoäng
0
Jaja, trotts att man skickar 100 anfall på någon så fick man inget tillbaka..
fick sammanlagt 4 anfall på mig, och de kom från en liten spelare på 2 byar, sista dagen
alldeles för stor värld med för mycket resurser, hade varit mycket bättre med fler bb att farma..

Svårt att se mer farmande skulle vara lösningen. Det fanns fullgott med farmmöjligheter. Snarare billigare adlar, även om man farmade rätt friskt fick man ihop till en eller två adlar extra per dag. Hade adlarna varit billigare skulle de inaktiva blivit uppadlade betydligt snabbare och världen hade snabbare blivit trängre för aktiva spelare.
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Svårt att se mer farmande skulle vara lösningen. Det fanns fullgott med farmmöjligheter. Snarare billigare adlar, även om man farmade rätt friskt fick man ihop till en eller två adlar extra per dag. Hade adlarna varit billigare skulle de inaktiva blivit uppadlade betydligt snabbare och världen hade snabbare blivit trängre för aktiva spelare.

Den hann aldrig bli trång nog, hade behövts två veckor till för att få till häftiga strider
 
Topp