Det ryktas att

DeletedUser

Guest
Vad menar du med 1v1? Tror du spelet går ut på att kriga 1 mot 1 eller? Tribalwars är ett spel med diplomati och visst att samla ihop flera stammar för att gå på en stam är fegt men en del av Tribalwars är diplomati. Och eftersom du menar gangbang så är det fler spelare som går på er, och du skriver som att folket ska kriga 1 mot 1 eller? Vet inte om du kanske ha hört "stamkrig".. men man krigar mot flera spelare och inte 1 person.

Hahaha, rolig kille som tror jag menar spelare vs spelare :D

Och jag skrev även att GangBangs ingick i spelet vilket du inte heller verkade ha förstått...

Ryktas att det inte blev någon GangBang inatt pga att Sir Hallon lämmnade Lonely och bildade sin egen solo stam.
 

DeletedUser

Guest
hände inte ett skit linus. vi väntar fortfarande på er lilla gang.
 

DeletedUser

Guest
Nu vet jag inte vart ni tog fel avfart, men det här är classic forumet - v21 har ett eget forum. Använd det för att diskutera v21, tack.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det blev en gang på gangbangen ;)

Tar gärna mer info om vad du menar med stabb, alltid intressant :)
 

DeletedUser

Guest
ryktas att..



5x Dagens rövare
Du plundrade mest resurser i den här världen den 19.07.2013 (24.270.454 resurser)!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag tycker stats är knasigt här :-/

Eller äre jag som är puckad när jag ser att rank-1 enligt tw-stats har by-värden jag aldrig sett förr :-/
 

DeletedUser

Guest
''Stammen GrabbarnaUtanZommarZolen (upplöst) blev besegrade.''

-1.jpg
 

DeletedUser

Guest
ryktas att det startats ett Yolo krig mellan mig och Swag + H :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att TWO och smile familjen fick iden i fredags att man kanske skulle försöka en sista offensiv mot swag..
 
Topp