Det ryktas att..

DeletedUser

Guest
Man ska inte lyssna på valparna Tobaco för de har livlig fantasi. Visst mesut stats ljuger inte till skillnad ifrån er valpar:p

Ryktas att detta är ett rykte tråd, så har du inga rykte att skriva gå tillbaks till din håla. vad har vi nu ljugit om? Vänta Tobaco hur kommer de sig när TräskTroll sitter kö i din konto går allt bra? men när du sitter ja faller de så snabbt.
 
Senast redigerad av en moderator:
Reaktionspoäng
0
Ryktas att detta är ett rykte tråd, så har du inga rykte att skriva gå tillbaks till din håla. vad har vi nu ljugit om? Vänta Tobaco hur kommer de sig när TräskTroll sitter kö i din konto går allt bra? men när du sitter ja faller de så snabbt.

Ryktas att ditt tidigare inlägg inte var ett rykte heller... så om det är någon som ska krypa tillbaks till ett hål så är väl du den rätte. Ändra attityden istället och det gäller inte bara dig. Kan inte folk bara vara lite trevligare? ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det man gör i krig är det man blir ihågkommen för.
Både på fiende sidan och även ens vänners sida.

Ryktas att det här är en pik till det som jag kallar "babbel".
Ryktas vidare att stats visar oftast hur mycket man gör och har gjort.
(Om man inte jobbar mycket i bakgrunden för stammen och inte hinner med sitt egna konto tillfullo)
 
Senast redigerad av en moderator:

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
bra där Tussen:) nä stats ljuger icke, sen är det befängda skriverier här, det håller jag med om, trist att de inte har bättre för sig än kasta massa skit här:(
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att världen är så gott som avgjord. (Är det någon som vet när världen förväntas stängas på ett ungefär?)
 

DeletedUser

Guest
Rycktas att jag är intresserad i vad kalle är för stam, ryktas vidare att lagrad/Onc kör på hårt mot väst alliansen
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Ryktas att nu även Tobaco valt att stämpla ut, det var väl på tiden :p.
 

hogans

Member
Reaktionspoäng
12
Grattis i så fall min personliga erfarenhet är en helt annan. Har både spelat med och mot henne och mina erfarenheter av det skiljer sig långt ifrån dina. Nu tänker jag dock inte på något sätt gå in på detaljer här eller för den delen smutskasta Tinglo mer då hon inte är här och försvarar sig. Har dock svårt att tänka mig att det finns en sämre ledare på hela .SE och då har jag räknat med Start med ;)

Det ryktas att om man säger A får man också säga B, annars drar man igen brödluckan...respektlöst o snacka sådär om en ledare,
jag började spela redan på v.1 och spelade med Tinglo på v.3 och jag har inte stött på bättre ledare sen dess och jag har spelat på många världar, man måste komma ihåg att en stam består inte bara av en ledare, utan hon ska omge sig med rätt folk också för att det ska funka.
Och hennes stora styrka är just att hålla ihop stammen, planera, få alla att enas om gemensamma mål, ser till att folk mår bra, får folk att känna sig stolta, hon ser till att alla kan köra scripten med massfejk o.dyl. o hon ser till att deffen kommer fram, och att man inte sitter på offen....listan kan göras lång, och motfrågan blir ju, vad är det som gör att hon är sämst i dina ögon, även om dina synpunkter i väger särskilt tunga efter ditt påhopp....snacka om o göra ner sig själv. Grattis!! :D
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Borde vara väldigt trångt i det knät vid detta laget:D men alla som har skygglapparna på och stirrar rakt fram är välkomna att sitta där, lika bra att börja stapla på höjden ryktas det
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att vissa i OnC inte förtjänar att vinna då de inte kan dra ett tåg inom 10 sek...
 
Topp