Det ryktas att..

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
glöm inte att de va inte bara onc som hade fått hjälp utan ni med ni hade F.A.N, too och too2 på er sida :)

Inledelsevis var det SuSa vs OnC, Lagrad och Exc.

Att man inte kan deffa folk utanför stammen är ett faktum så tänk då på vilka stammar som hade front och inte. ;)
Ja Too hade ju liten front emot lagrad så dom gick ju in i kriget.

Och glöm för allt i världen inte att det tog evigheter innan F.A.N gick in i kriget.

hahaha det ryktas att hur i F.A.N kan ni skriva dett ni föredetta SuSa spelare? va fan håller ni på+´med, vore gött med ett svar på v21 tyst som graven, jag får ta hela da shit nu och här skrävllas det fortfarande om ditten och datten, va fy tvi 0 ande för länge sedan, bara kasta in och dra när det brinner i hacken:( mm grr jam jam

Du måste för fan skämta med mig?
Jag som tidigare gillat dig.
Att du inte vet varför vi avslutade som vi gjorde säger ju en del om din aktivitet. Måste säga att du blev förbannat aktiv när du upptäckte alla dessa gråbyar på kartan.

Ta hela tha shiit? Du krigade knappt. du släppte halva din front mot onc snabbt som fan. Inte tagit en enda by. Inte ens en reetake. Du har till och med skapat ett nytt begrepp. Ja " Att göra en Tobaco" Dvs. Logga in på kontot se att det kommer inks om tåg mot dig, Skriva nått helt befängt i forumet för att sedan logga ut i 3 dagar. Sen logga in o dra kö till träsktroll då du plötsligt ser att kontot är "räddat". Ja medans vi i fronten fått slita som djur med att ta hand om dina rester som nu är ONCbyar.

Förenklat. Att göra en Tobaco. Se tåg. Bli arg. Skälla på andra. släppa alla frontbyar utan fight. Skicka kö till nån vänlig. O sen några dagar senare när vinden blåst över. Logga in på kontot igen.



skam den som ger sig :) kötta vidare krigarn!

/start

Måste man inte kriga för att kunna ge sig? eller för den delen vara en krigare? ;)

Anledningarna till att kriget resulterade till vad det är idag är många. man kan lätt vara efterklok och säga att man borde gjort si eller så.
Och det tänker jag heller inte gå in på.
OnC skötte diplomatiken snyggare.
OnC hade betydligt högre flöde med spelare på sina konton vilket resulterade till toppad aktivitet.
OnC hade inte nog med ovan utan hade också riktigt skillade spelare vilket resulterade till inte minst toppad aktivitet utan även maximal skicklighet.

Det var faktiskt inte pga onc aktivitet utan snarare på vår inaktivitet som gjorde att fronten sprack.
Spelare slutade, folk fick konstant köa andra. Eloge till träsktroll som alltid ställde upp! <3 Tillslut kände vi inte igen oss.
Ett mörkt moln låg över oss och vi hittade tyvärr ingen väg ut. Fanns ingen mening att fortsätta med ett fåtal kämpande själar.
Vi kunde inte prestera på den sanna nivån vi låg på..

Och om det är något jag lärt sig under min "Tw-Kariär" är att det värsta som kan drabba en stam är inaktivitet. Och enda lösningen är att ta in nya. Men det skulle innebära stora risker och vi skulle bli bestulna vår identitet. Vår SuSa anda. Vilket vi inte ansåg vara värt det.

Så stort grattis! Tack för ett fantastiskt roligt krig. Även om det för mig inte gick vägen! :thinking:
Hoppas vi möts igen någon gång i framtiden! :awsm:

Pöss
 
Senast ändrad:

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Hahahahaha :D

Vi lever på mackor med gift... O_O

Gör bara att Znap blir krigisk och skrattar som bara Znappern kan :D
Får väl köra med sådan här ammunition
allt+026+(kopia).jpg
 

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
Inledelsevis var det SuSa vs OnC, Lagrad och Exc.

Att man inte kan deffa folk utanför stammen är ett faktum så tänk då på vilka stammar som hade front och inte. ;)
Ja Too hade ju liten front emot lagrad så dom gick ju in i kriget.

Och glöm för allt i världen inte att det tog evigheter innan F.A.N gick in i kriget.



Du måste för fan skämta med mig?
Jag som tidigare gillat dig.
Att du inte vet varför vi avslutade som vi gjorde säger ju en del om din aktivitet. Måste säga att du blev förbannat aktiv när du upptäckte alla dessa gråbyar på kartan.

Ta hela tha shiit? Du krigade knappt. du släppte din front mot onc snabbt som fan. Inte tagit en enda by. Inte ens en reetake. Du har till och med skapat ett nytt begrepp. Ja " Att göra en Tobaco" Dvs. Logga in på kontot se att det kommer inks om tåg mot dig, Skriva nått helt befängt i forumet för att sedan logga ut i 3 dagar. Sen logga in o dra kö till träsktroll då du plötsligt ser att kontot är "räddat". Ja medans vi i fronten fått slita som djur med att ta hand om dina rester som nu är ONCbyar.

Förenklat. Att göra en Tobaco. Se tåg. Bli arg. Skälla på andra. släppa alla frontbyar utan fight. Skicka kö till nån vänlig. O sen några dagar senare när vinden blåst över. Logga in på kontot igen.





Måste man inte kriga för att kunna ge sig? eller för den delen vara en krigare? ;)

Anledningarna till att kriget resulterade till vad det är idag är många. man kan lätt vara efterklok och säga att man borde gjort si eller så.
Och det tänker jag heller inte gå in på.
OnC skötte diplomatiken snyggare.
OnC hade betydligt högre flöde med spelare på sina konton vilket resulterade till toppad aktivitet.
OnC hade inte nog med ovan utan hade också riktigt skillade spelare vilket resulterade till inte minst toppad aktivitet utan även maximal skicklighet.

Det var faktiskt inte pga onc aktivitet utan snarare på vår inaktivitet som gjorde att fronten sprack.
Spelare slutade, folk fick konstant köa andra. Eloge till träsktroll som alltid ställde upp! <3 Tillslut kände vi inte igen oss.
Ett mörkt moln låg över oss och vi hittade tyvärr ingen väg ut. Fanns ingen mening att fortsätta med ett fåtal kämpande själar.
Vi kunde inte prestera på den sanna nivån vi låg på..

Och om det är något jag lärt sig under min "Tw-Kariär" är att det värsta som kan drabba en stam är inaktivitet. Och enda lösningen är att ta in nya. Men det skulle innebära stora risker och vi skulle bli bestulna vår identitet. Vår SuSa anda. Vilket vi inte ansåg vara värt det.

Så stort grattis! Tack för ett fantastiskt roligt krig. Även om det för mig inte gick vägen! :thinking:
Hoppas vi möts igen någon gång i framtiden! :awsm:

Pöss

BULLSHIT det i fronten är mitt eget, kom inte o kryp nu, e du ingame?
 

DeletedUser

Guest
Men ser du sanningen om dig tobaco hahha.... där ser du så kryp, du har fan ju verkligen tagit ett skit av onc bar barbar.. som vanligt.

sa ju att de va en susa spelare som sa sånt om dig nu vet du vem invandrar bror änglingen ngn talade sanningen om tobaco.
 

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
Fy dvi ryktas det, va fan varännda satas TK låååå¨g hos SuSa nu mer döda, en sak har jag lärt mig och det är att lita på sig själv....
 

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
Men ser du sanningen om dig tobaco hahha.... där ser du så kryp, du har fan ju verkligen tagit ett skit av onc bar barbar.. som vanligt.

sa ju att de va en susa spelare som sa sånt om dig nu vet du vem invandrar bror änglingen ngn talade sanningen om tobaco.

hehe ja anylasera mera då, vet inte ett skit vad som händer uppenbarligen
 

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
u välkommen iaf att klippa byarna då, wtf varföer är de inte borta då med vinden, me dont care, BULLSHIT detta
 

DeletedUser

Guest
Grattis i så fall min personliga erfarenhet är en helt annan. Har både spelat med och mot henne och mina erfarenheter av det skiljer sig långt ifrån dina. Nu tänker jag dock inte på något sätt gå in på detaljer här eller för den delen smutskasta Tinglo mer då hon inte är här och försvarar sig. Har dock svårt att tänka mig att det finns en sämre ledare på hela .SE och då har jag räknat med Start med ;)

Tinglo är långt ifrån den sämsta ledaren. Finns några riktiga bottennapp på den svenska servern.
 

DeletedUser

Guest
Nu är ni väldigt, för att inte säga otroligt långt ifrån det som ska postas i en ryktestråd. Tillbaka till rykten som kan intressera alla på v21, så kan ni ta noveller, kakor och katter i pm eller i offtopic forumet.
 

DeletedUser

Guest
Haha ryktas att du har så fel så:)

ryktas att de är svårt att ha fel när jag var ett av få frontkonton som blev stabbad?
Enda lyckan HM! hade var inco, tack vare dess malplacerade läge gentemot resten av OnC. Twstats ljuger inte, väx upp.
 

DeletedUser

Guest
Jo jag vet allting för jag själv kört och hört av många andra du gjort eller inte..

stats ljuger inte heller.

/mesut29
 

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
Hahahah ja detta spel är nästan som i verkligheten , bara massa bla bla bla , hahahaha ja det snackas bara da bullshit hehe;)


Sen kan ni jiddra hur mycket ni vill om den forna fronten SOM INTE BLEV UPPDEFFAD av resterande medlemmar, då skriver men befängda saker i forumet och skiter i det då byarna är tomma, btw så är det som står mitt eget och det är fortfarande samma byar minus ca 17st som gick till ONC så klart när no deffkoms:(

HEHE;)
 
Senast ändrad:

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Man ska inte lyssna på valparna Tobaco för de har livlig fantasi. Visst mesut stats ljuger inte till skillnad ifrån er valpar:p
 
Topp