Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Så, spaden är framme... nästa som skriver off topic kommer få göra dom andra sällskap i poängligan!
 

DeletedUser

Guest
Vad för poäng?:awsm:


Ryktas att det är full aktivitet på classic nu:sneaky: Bekräftas/Dementeras?
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det är förvånande att folk fortsätter skriva här när världen redan är död
 

DeletedUser

Guest
mm

Ryktas att du vann lakozz bara för att jag inte körde! :awsm:
Ingen kan dementera detta!
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
ordna en te HP med en gång då så kommer jag in och visar er att även gamla v1 spelare som spelat på tok för länge kan klara sig långt på en hp runda.

och lakozz du klarar aldrig en hp runda på egen maskin och det e fakta .
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
ordna en te HP med en gång då så kommer jag in och visar er att även gamla v1 spelare som spelat på tok för länge kan klara sig långt på en hp runda.

och lakozz du klarar aldrig en hp runda på egen maskin och det e fakta .

Lakozz körde solo från 44 byar till slutet. Och innan det va de inte mkt hjälp han fick.
Så jo, Micke klarar sig bra på egen hand.
 

lakozz

Member
Reaktionspoäng
2
Ryktas

Ryktas att taipan fortfarande kör med blitz attack(snabb attack natt tid mot deff spelare vilket han visste utan kattas mb ;))
Ryktas oxxo han e svartis
Ryktas oxxo att de nico sa e sant men fick en hel del hjälp i början av my blues brothers aka Simon o Simon
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Ryktas att taipan fortfarande kör med blitz attack(snabb attack natt tid mot deff spelare vilket han visste utan kattas mb ;))
Ryktas oxxo han e svartis
Ryktas oxxo att de nico sa e sant men fick en hel del hjälp i början av my blues brothers aka Simon o Simon

dementeras däremot adlar jag ännu under natten.
svartis mot dig nerå inte det minsta kysser hellre en elefantsavföring som legat i en säck i ett träs av apspyor
 

DeletedUser

Guest
svartis mot dig nerå inte det minsta kysser hellre en elefantsavföring som legat i en säck i ett träs av apspyor

Jag kysser gärna elefantavföring som legat i en säck i ett träsk av apspyor :)
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp