Det ryktas att...

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Ryktas att jag imorgon är tillbaka på kontot!

Då kommer det minsann hända grejer på denna Hp runda igen.

Jag vill även ta tillfälle i akt och säga hejdå och godnatt till spelaren på Doominus och de andra stackarna som utger sig för att vara bättre än det visat sig :)
 

lolmanned

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att jag imorgon är tillbaka på kontot!

Då kommer det minsann hända grejer på denna Hp runda igen.

Jag vill även ta tillfälle i akt och säga hejdå och godnatt till spelaren på Doominus och de andra stackarna som utger sig för att vara bättre än det visat sig :)

ryktas att jag önskar att hade kvar lite skype konvo med dig om doominius för ca 9 månader sedan, tyvärr totalkrashade datorn så jag var tvungen att lämna in den =(

If you know what I mean(nico). ;)
 

lakozz

Member
Reaktionspoäng
2
Det ryktas att Sollentunabrudarna äntligen börjat farma igen
Ryktas även att det inte farmats på 2 veckor på kontot
Kan även erkänna att det är sant :D


/Simon "Halveraren" at the keyboard
 

DeletedUser

Guest
Håll er till rykten.... småsnack kan ni sköta utanför via pm tack!
 

shebbe

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att Akez är största fegisen fast davva21 sagt till han att inte anfalla mig så gör han det 13 gånger till. Plus nu har han börjat fega mot en 800 poängare och katapulterat mig ner till 300p.


Vad gör upp åt det? Dom låter han hållas fast han inte lyder order.


Vad tycker ni? Fegt att katapultera en 800p till 300p?
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Akez är största fegisen fast davva21 sagt till han att inte anfalla mig så gör han det 13 gånger till. Plus nu har han börjat fega mot en 800 poängare och katapulterat mig ner till 300p.


Vad gör upp åt det? Dom låter han hållas fast han inte lyder order.


Vad tycker ni? Fegt att katapultera en 800p till 300p?

Mer kul än fegt tycker jag.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det är moget av folk att saba andra konton, loser
 

DeletedUser

Guest
Topic säger inte ett dugg om att det är folks kunskaper i svenska som ska diskuteras här, så sluta med det. Det är inte bara oartigt, utan dessutom mot reglerna, rent bortsett från att det också är offtopic. Så, hitta tillbaka till topic, tack!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det är väldigt få färska rykten i ryktestråden. Ryktas vidare att det borde ryktas lite mera.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jag uppskattar att forumet lever, men att jag är av den bestämda åsikten att det inte är en chat. Vill ni småprata och diskutera sinsemellan, använd pm, skype eller liknande. Forumet är avsett för alla, även de som inte är intresserade av chitchat, utan bara har begränsad tid för att snabbt kunna bilda sig en uppfattning om vad som händer.
Sida upp och sida ner med diskussioner av mer personlig karaktär hör liksom inte hemma i ett forum, det gör forumet oläsligt och hopplöst att följa.
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Nicos små grisar har erövrat alla hemligheter och vinner om: 321:33:44 » Mer information


Ryktas det.
 

Peeter

Member
Reaktionspoäng
0
Nicos små grisar har erövrat alla hemligheter och vinner om: 321:33:44 » Mer information


Ryktas det.

Ryktas att jag har övertala en viss spelare att ta bort sitt konto innan ni vinner.... Så ni får lite extra tid på er att "njuta" av motståndet. dvs, en som har hemligheter :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ni skulle hört er själva ur en annans öron alltså. Sitter och bråkar om vem som är bäst på TRIBALWARS. Vuxna män och allt. Mina polare skrattar åt mig bara jag nämner att jag spelar skiten. Skärp till er.
 
Topp