Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Ryktas att man trodde att SB var farliga men då dom flesta pajasar i stammen har gruvor 15-20 och typ 100 lk så kan man inte låta bli att fundera vf dom leker 'herr skyddad identitet' ?
Är det för att ni är så jävla kass eller? :D
Ne blackarmy byt stam du kan åtminsoende starten

Och det ska komma från dig som adlar en 1k by ;)

Grattis till din fina by du har adlar
 

DeletedUser

Guest
Började med att jag och xlea körde, men xlea hoppa av och dampen kom in, men vi leker bara runt lite ^^

//Kacka
 

DeletedUser

Guest
Såja... rykten bara... keep it clean så slipper jag ta fram kortleken...
 

DeletedUser

Guest
[04:12:26] LastChance: classic går väll å köra själv, är väll värre på hp7:an då allt går fortare lr?

ryktas att LastChance är aningen vilsen:awsm:
 

DeletedUser

Guest
Hummmmm.....?? Mina spjutisar = Kycklingar = AWESOME! :awsm:

Ryktas att det är 1:a April, vill ha dem för alltid :crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det inte ryktas så mkt om världen längre. För världen är avgjord nu så jag vill börja med att tacka SB för den fina tiden ni gav mig, kommer aldrig glömma den här månaden. Det var den absolut bästa i mitt urusla liv.

Stort Grattis SB för nu lär ju ingen kunna vinna i krig mot er, när ni och looser slagit sönder -wdc- finns det bara en massa noobs kvar och såna som inte är villiga att lyfta ett finger ut ur röven för att göra världen mer balanserad.

Tack SB för att ni gjorde världen intressant i 4 veckor och utan prem hade det vart slut om 5 veckor iaf så. Tack alla som inte har gjort något för världen ska bli en jämnare och roligare tillställning. Tack Tack.



Ryktas att SB har letar efter en murvel som mycket väl kan vara deras stora skyddsling. ;)

Lycka nu till med världen SB hoppas ni förvaltar den bra nu.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det inte ryktas så mkt om världen längre. För världen är avgjord nu så jag vill börja med att tacka SB för den fina tiden ni gav mig, kommer aldrig glömma den här månaden. Det var den absolut bästa i mitt urusla liv.

Stort Grattis SB för nu lär ju ingen kunna vinna i krig mot er, när ni och looser slagit sönder -wdc- finns det bara en massa noobs kvar och såna som inte är villiga att lyfta ett finger ut ur röven för att göra världen mer balanserad.

Tack SB för att ni gjorde världen intressant i 4 veckor och utan prem hade det vart slut om 5 veckor iaf så. Tack alla som inte har gjort något för världen ska bli en jämnare och roligare tillställning. Tack Tack.



Ryktas att SB har letar efter en murvel som mycket väl kan vara deras stora skyddsling. ;)

Lycka nu till med världen SB hoppas ni förvaltar den bra nu.


Roliga var att man anföll dom på skojs skulle ca 10 gånger och inte en enda backtrack:rolleyes:
 
Topp