Det ryktas att...

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

ni va för envisa sammarbeta med de men, ja. när de va aktiva lyckades ni väl inte ta ner de?
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
mesut29 jag tror du glömt bort vem som egentligen startade det kriget.. och när det inte gick deras väg så valde de grålandet istället. Är dock inget att sakna..
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att ni är lite elaka mot mesut nu. Om han nu tycker att out är värdiga vinnare eller att dom vann, förlora bla bla bla så är de ju hans åsikt. :)
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

Ryktas att ni är lite elaka mot mesut nu. Om han nu tycker att out är värdiga vinnare eller att dom vann, förlora bla bla bla så är de ju hans åsikt. :)

Tackar! de starta krig för susa forsatt höll på adla de gamla DSA som OUT ville ha. då börja OUT starta krig.. dock försökte de lösa problemet innan men susa ville inte.
 

DeletedUser

Guest
Tackar! de starta krig för susa forsatt höll på adla de gamla DSA som OUT ville ha. då börja OUT starta krig.. dock försökte de lösa problemet innan men susa ville inte.

Varför skulle SuSa vilja samarbeta med dem OUT när dom tog in spelare från DSA?

När du sedan säger att OUT var de "riktiga vinnarna" så förstår jag inte hur du tänker. både OUT och DSA hade otroligt duktiga spelare och de gjorde otroligt bra ifrån sig. Men man kan inte bortgå från det faktum att de valde att gråa sig istället för att kötta vidare.

Svara på det här mesut. Om nu OUT var så mycket bättre än SuSa, hur kommer det sig då att det inte var SuSa som gråade sig och därmed förlorade kriget?

Sedan vill jag passa på att gratulera alla i SuSa. En otroligt härlig stam, trots det höga medlemsantalet så fanns det en gemenskap jag aldrig sett i någon stam tidigare. Ni är såååå sjukt värda att vinna denna värld och är otroligt glad över att ha spelat med er. Grattis!
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

Varför skulle SuSa vilja samarbeta med dem OUT när dom tog in spelare från DSA?

När du sedan säger att OUT var de "riktiga vinnarna" så förstår jag inte hur du tänker. både OUT och DSA hade otroligt duktiga spelare och de gjorde otroligt bra ifrån sig. Men man kan inte bortgå från det faktum att de valde att gråa sig istället för att kötta vidare.

Svara på det här mesut. Om nu OUT var så mycket bättre än SuSa, hur kommer det sig då att det inte var SuSa som gråade sig och därmed förlorade kriget?

Sedan vill jag passa på att gratulera alla i SuSa. En otroligt härlig stam, trots det höga medlemsantalet så fanns det en gemenskap jag aldrig sett i någon stam tidigare. Ni är såååå sjukt värda att vinna denna värld och är otroligt glad över att ha spelat med er. Grattis!

Men de ville ju ha de dära dsa spelaren och försökte komma på ju trevlig lösning, då ICA va aktiv då. men de kanske inte heller orka kriga flera år?
 

DeletedUser

Guest
Men de ville ju ha de dära dsa spelaren och försökte komma på ju trevlig lösning, då ICA va aktiv då. men de kanske inte heller orka kriga flera år?

Om de förlorar p.g.a att de ej orkar så kan man verkligen inte kalla dem "de riktiga vinnarna" eftersom en stor del av late game går ut på just ork.
 
Senast redigerad av en moderator:

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
okej? de jag har lärt mig att OUT är de riktiga vinnarna, okej susa vann men susa lyckades aldrig få ner OUT när OUT va aktiv och va dubbelt så mindre.

Har vi krigat mot några som heter OUT:confused:

Vad jag vet så har vi slagits mot ICA , nu i flera månader och så till den grad att de snart är förintade från kartan. Om det under tiden varit någon från SuSa som anfallit någon annan stam, så har det bara varit för att de har för långt till fronten och vill leka i väntan på att vi tagit resten av världen.

Det kan man knappast kalla för stamkrig , snarare lite internadling:)
 

DeletedUser

Guest
Har vi krigat mot några som heter OUT:confused:

Vad jag vet så har vi slagits mot ICA , nu i flera månader och så till den grad att de snart är förintade från kartan. Om det under tiden varit någon från SuSa som anfallit någon annan stam, så har det bara varit för att de har för långt till fronten och vill leka i väntan på att vi tagit resten av världen.

Det kan man knappast kalla för stamkrig , snarare lite internadling:)

OUT var resterna av DSA och en annan stam.
 

DeletedUser

Guest
Inget rykte direkt men kan inte någon starta en tråd om allt som hänt på v14? Minnen osv........har själv inte spelat i denna värld men på ett nära sätt ändå följt världen...Kul att höra vad som hänt på vägen fram till idag!
 

DeletedUser

Guest
Istället för att skriva i ryktestråden kan du göra en helt egen tråd faktiskt :)

Jo skulle jag kunna göra men som jag skrev så har jag inte spelat själv bara följt världen så jag har liksom inte egen erfarenhet och tänkte någon annan som spelar/har spelat kunde göra det om det fanns intresse...

PS. Grattis till segern DS.
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att det endast finns 2 fiendebyar kvar på denna världen och att de är borta inom kort, sen stängs världen:)

SuSa har äntligen gjort det, grattis:awsm:
 
Topp