Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Ryktas att en viss andrejensen är desperat efter byar. Ryktas också att han skickar sina trupper in i döden under detta ibland så underbara nattskydd :sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag har slutat, vet inte om jag är glad eller ledsen över det. :)
 

DeletedUser

Guest

Haha så jävla patetisk du är Johan. Ja jag har gett upp, varför vet du och resten i ICA redan och jag tyckte att jag förklarade det bra. Jag och Viktor var de som satt mest av oss, vi satt överdrivet mycket. Kanske inte så konstigt att vi var de som tappade motivationen först? Jag gav upp för att stammen arbetade för dåligt och p.g.a mycket irl. Lite kul att du bara skriver mitt namn. Vad jag vet så var det runt 20 stycken som redan hade kastat in handduken när jag gjorde det. 24h innan jag gav upp skrev jag en tråd i forumet där jag uppmanade oss att kämpa på. Hur många svarade och hängde på? En, en enda person på 24h. Det är riktigt uselt.
Sen så mycket skitsnack ni sa till mig igår, framför allt du och Linus tycker jag bara visar hur patetiska ni är. Ja, jag gav upp. Varför vet ni, men att kasta skit efter allt jag gjort för stammen känns bara idiotiskt. Jag fick ordning på en helt inaktiv stam med god hjälp av dig och Viktor senare men jag är ganska säker på att utan mig så hade vi varit väldigt många byar fattigare.
Gå och dra något gammalt över dig Johan.

Mvh
Lukas
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

Ryktas att OUT spelarna är de riktiga vinnarna minne av er, man glömmer aldrig hur ni kriga mot susa.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Klart OUT är de riktiga vinnarna, de förlorade ju bara kriget emot SuSa.
Du har inte blivit ett dugg smartare med tiden Mesut.

okej? de jag har lärt mig att OUT är de riktiga vinnarna, okej susa vann men susa lyckades aldrig få ner OUT när OUT va aktiv och va dubbelt så mindre.
 
Topp