I Driving Solo
Guest
Ryktas att en viss andrejensen är desperat efter byar. Ryktas också att han skickar sina trupper in i döden under detta ibland så underbara nattskydd :sneaky:
vare inte du som grät och skulle sluta med v14? :thinking:Ryktas att en viss andrejensen är desperat efter byar. Ryktas också att han skickar sina trupper in i döden under detta ibland så underbara nattskydd :sneaky:
Grät kan man väl inte riktigt säga, bara snyftade rätt så ordentligt. :crybaby:vare inte du som grät och skulle sluta med v14? :thinking:
gnite
Och Ica-Cindy?Lukas har...
Haha så jävla patetisk du är Johan. Ja jag har gett upp, varför vet du och resten i ICA redan och jag tyckte att jag förklarade det bra. Jag och Viktor var de som satt mest av oss, vi satt överdrivet mycket. Kanske inte så konstigt att vi var de som tappade motivationen först? Jag gav upp för att stammen arbetade för dåligt och p.g.a mycket irl. Lite kul att du bara skriver mitt namn. Vad jag vet så var det runt 20 stycken som redan hade kastat in handduken när jag gjorde det. 24h innan jag gav upp skrev jag en tråd i forumet där jag uppmanade oss att kämpa på. Hur många svarade och hängde på? En, en enda person på 24h. Det är riktigt uselt.Lukas har...
Jag är aktiv och har konstig dygnsrytm bara ;o När folk vanligtvis är vakna brukar jag sova osv. funkar inte riktigt med nttbonusen dock ;(Och Ica-Cindy?
ryktas om att de senaste 24timmarna ligger ni under med 75-0.Ryktas att SuSa åker på storsläggan! ...![]()
bekrätas .ryktas om att de senaste 24timmarna ligger ni under med 75-0.
Vänta nu. Hur gick det här till?Ryktas att OUT spelarna är de riktiga vinnarna minne av er, man glömmer aldrig hur ni kriga mot susa.
Nä bara minne av de.Vänta nu. Hur gick det här till?
Klart OUT är de riktiga vinnarna, de förlorade ju bara kriget emot SuSa.Ryktas att OUT spelarna är de riktiga vinnarna minne av er, man glömmer aldrig hur ni kriga mot susa.
okej? de jag har lärt mig att OUT är de riktiga vinnarna, okej susa vann men susa lyckades aldrig få ner OUT när OUT va aktiv och va dubbelt så mindre.Klart OUT är de riktiga vinnarna, de förlorade ju bara kriget emot SuSa.
Du har inte blivit ett dugg smartare med tiden Mesut.