Det ryktas att ...

DeletedUser

Guest
ryktet säger att ja egentligen tänkt säga till dej Acedia att du ser väldigt bra ut, står me båda fötterna på jorden, har inga som helst fysiska fel o du har en perfekt förmåga o göra bra bedömningar samt att du e en bra spelare

men allt detta stämmer alltså inte då min brist på följande saker träder ikraft, speglar, verklighetsuppfattning, god syn eller förmågan till att göra realistiska bedömningar

Kanske bara va speglarna du saknade.. i såfall stämmer ju det du tänkt säga mig fortfarande ^_^ sa ju minst 1/4 inte att det tvunget va 4/4 :p

Ryktas vidare att det tidigare ryktet om min undergång va en smula överdrivet ^_^
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Det ryktas om att jag kommit tillbaka för att hälsa på många gamla vänner som fortfarande spelar:)
 

tidaholm

Member
Reaktionspoäng
1
* Det ryktas att jag tillslut blir av med min sista by här. Har jävlats med TYT bra länge nu.
* Det ryktas att jag gratulerar TYT till segern. Har varit med i konstiga stammar här i 12:an. En del bra, många helt katastrofalt dåliga. Ett under att man överlevt så här länge.
* Nu ryktas det att jag koncentrerar mej på värld 14. Lycka till i denna värld alla. //Magnus aka tidaholm
 
Topp