Det ryktas att ...

DeletedUser

Guest
Se då till att visa att ni klarar av det istället för att sitta och säga att en off by hit eller dit inte spelar roll, pinsamt att ni inte sänkt alla konton redan.

Håller vi inte på med det? Ditt konto gick ju relativt lätt att ta ner. Även ifall du har/hade det där "taktiska tänkandet".
 

DeletedUser

Guest
Håller vi inte på med det? Ditt konto gick ju relativt lätt att ta ner. Även ifall du har/hade det där "taktiska tänkandet".

Ni har aldrig tagit ner mig när jag suttit på kontot även om din ledare Black försöte åtaliga gånger, vad det har med saken att göra vet jag inte.
 

DeletedUser

Guest
Haha, vill du veta varför?

Jo, för att du sitter kvar på en värld du slutade/blev adlad på i månader efter bara för att med jämna mellanrum påpeka hur extremt dåliga spelarna som besegrade dig i diplomati och krig är. Jag hade respekterat det om du hade följt världen med någon form av neutralitet, men du säger ju emot dig själv totalt gång på gång genom att dels påpela vilket skitvärld v12 är - dels med att sitta och agera inom den varenda dag. Bestäm dig, jag föreslår att du lämnar denna uppenbarligen urusla världen för sig själv och pallrar dig tillbaka till ditt pompösa och oslagbara v5.
 

DeletedUser

Guest
Ni har aldrig tagit ner mig när jag suttit på kontot även om din ledare Black försöte åtaliga gånger, vad det har med saken att göra vet jag inte.

har oxå lagt märke till att du bara tuggar på allt o alla, om hur dåliga alla andra är, o på många världar oxå, men vilka prestationer kan du uppvisa själv boltz !

Konstigt :confused:
 

DeletedUser

Guest
har oxå lagt märke till att du bara tuggar på allt o alla, om hur dåliga alla andra är, o på många världar oxå, men vilka prestationer kan du uppvisa själv boltz !

Konstigt :confused:

jag kan visa hur man mergar om ni inte visste det vid det här lagret. :):):):)

annars kan vi mötas någon gång om du orkar spela
 

DeletedUser

Guest
Ni har aldrig tagit ner mig när jag suttit på kontot även om din ledare Black försöte åtaliga gånger, vad det har med saken att göra vet jag inte.

Huh, har inga minnen av att jag försökte adlade av det kontot som du satt på? Iaf inte när du satt där, men kan mycket väl vara så att jag adlade av det senare. Fast det var inte dig jag fokuserade på när jag kom ner till fronten. Det var byar inåt land/nära mig som jag adlade först och främst. Och vad jag vet så kom jag ner till fronten och sen slutade du rätt så fort därefter, om man nu ska tro på vad du säger här ute.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Huh, har inga minnen av att jag försökte adlade av det kontot som du satt på? Iaf inte när du satt där, men kan mycket väl vara så att jag adlade av det senare. Fast det var inte dig jag fokuserade på när jag kom ner till fronten. Det var byar inåt land/nära mig som jag adlade först och främst. Och vad jag vet så kom jag ner till fronten och sen slutade du rätt så fort därefter, om man nu ska tro på vad du säger här ute.

Det stämmer att jag la ner när motståndet som jag var på la ner och ni började internadla, såg inte vitsen med att spendera tid på att adla inaktiva spelare. sedan kan jag alltid dra till med IRL också då det är populärt att säga.
 

DeletedUser

Guest
Det stämmer att jag la ner när motståndet som jag var på la ner och ni började internadla, såg inte vitsen med att spendera tid på att adla inaktiva spelare. sedan kan jag alltid dra till med IRL också då det är populärt att säga.

Du ändrar dig otroligt snabbt här ute, var det inte så att jag försökte en himla massa med att ta byar från ditt konto när du spelade, men nu erkänner du att du faktiskt la ner väldigt snabbt när jag kom ner till fronten, har inte sagt att det är pga det du la ner. Men rätt enkelt att räkna ut att jag inte ens skickade skarpa mot ditt konto eftersom det gick mot de byar nära mig. Du låg inte närmast mig när jag kom ner till fronten.

Och där var den saken ur världen eftersom sanningen nu är framme.
Nu kan ryktestråden återgå till att vara en ryktestråd ;)
 

DeletedUser

Guest
Och där var den saken ur världen eftersom sanningen nu är framme.
Nu kan ryktestråden återgå till att vara en ryktestråd ;)

Den versionen som stämmer var att skolan börjar ta illa vid 24/7 spelande på tw och jag drog ner allt tw spelande för att återkomma några månader senare när allt rullade på som det skulle, det var inte pga dig och att jag var rädd för dig eller något annat motstånd(?) som tyt bjöd på.

vill du ta åt dig äran så kör på.
 

DeletedUser

Guest
Den versionen som stämmer var att skolan börjar ta illa vid 24/7 spelande på tw och jag drog ner allt tw spelande för att återkomma några månader senare när allt rullade på som det skulle, det var inte pga dig och att jag var rädd för dig eller något annat motstånd(?) som tyt bjöd på.

vill du ta åt dig äran så kör på.

Du ändrar dig otroligt snabbt här ute, var det inte så att jag försökte en himla massa med att ta byar från ditt konto när du spelade, men nu erkänner du att du faktiskt la ner väldigt snabbt när jag kom ner till fronten, har inte sagt att det är pga det du la ner. Men rätt enkelt att räkna ut att jag inte ens skickade skarpa mot ditt konto eftersom det gick mot de byar nära mig. Du låg inte närmast mig när jag kom ner till fronten.

Och där var den saken ur världen eftersom sanningen nu är framme.
Nu kan ryktestråden återgå till att vara en ryktestråd ;)

Citerar mig själv så kanske du ser vad jag skrev denna gången så slipper du slänga ur dig något som jag inte ens antyder =) Har även för mig att vi pratade på skype om varför du la ner där du faktiskt sa att skolan tog för mkt tid. Och frågar du mig gjorde du rätt som la ner och ägnade din tid till skolan.

Sanningen så att säga är att jag aldrig ägnade någon större tid till att försöka adla eller rensa dig när du spelade på v12, utan jag la ner min tid med att rensa och adla av de som istället låg nära mig. = Sanningen har kommit fram.

Nu kan väl tråden gå tillbaka till att vara det den ska vara, en ryktes tråd. Om du vill prata vidare SB kan du alltid höra av dig via pm.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Citerar mig själv så kanske du ser vad jag skrev denna gången så slipper du slänga ur dig något som jag inte ens antyder =) Har även för mig att vi pratade på skype om varför du la ner där du faktiskt sa att skolan tog för mkt tid. Och frågar du mig gjorde du rätt som la ner och ägnade din tid till skolan.

det stämmer, dock är min loggar bort tagna iom ominstallation av datorn, borde kriga mot dig oftare :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att v12´s överlägset snyggaste spelare kommer skickas till rimmen om ca 10 timmar o_O
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att du lider brist på minst 1/4 saker... speglar, verklighetsuppfattning, god syn eller förmågan till att göra realistiska bedömningar ^_^

ryktet säger att ja egentligen tänkt säga till dej Acedia att du ser väldigt bra ut, står me båda fötterna på jorden, har inga som helst fysiska fel o du har en perfekt förmåga o göra bra bedömningar samt att du e en bra spelare

men allt detta stämmer alltså inte då min brist på följande saker träder ikraft, speglar, verklighetsuppfattning, god syn eller förmågan till att göra realistiska bedömninga

sorry Acedia, men du får allt lära dej leva med att vara ful, knäpp, knappt ha ledsyn o leva in din glasbubbla ! sorry !!! :D
 
Topp