Event Den Stora Belägringen!

hogans

Member
Reaktionspoäng
12
Kanske inte va bättre förr men dessa pw2 borde gå o motarbeta, om nu spelet ska va ett nöje, varför ska det då bli så dyrt nöje helt plötsligt,
inte många som har råd o tokprema, och alla spel vill man ju vinna det är människans natur och som Abel säger flera krigare har blivit så försvagade,
är så sällan boostrar för bågar o Tk finns på eventen o nattbonusen, det är ju bara spjut o svärd, och yxa o lk lägger du in attackboost i guld, och skickar med palladin som har fullt
på yxa o lk, så slår man ut snudd på 2 deffbyar, som man kanske sitter o har 3-4k av försvagade tk som tagit evigheter o bygga, är idag ingen mening o köra tk + båge som var
grymma på försvar förut, är bättre bygga 10k spjut o 10k svärd....sen den som kan prema o köpa extra boostrar på eventen blir mkt svårslagen kombo, lägg därtill
preemningen i starten av en värld, det är ingen superspelare som har 5 byar medans de flesta har knappt akademi, det är en vem som helst spelare som köper massvis med res
halverar byggtider mm mm.
Är ej avundsjuk, vill jag kan jag farma pp på en nystatad värld, men hur ska ganska ny bitna tw spelare tycka det är kul, när de gång på gång blir bortadlade så fort de har 1-2k
Kanske ska gör som på Net. starta premfria världar, och prem värld, så folk får välja, testa o se vilken som kommer roligast. ;)

Ps...du kan väl inte mena att det finns erfarna spelare som har 10 byar , 10 vakttorn hahaha låter ju horribelt :D:D:D Och självklart bygger man bara kyrkor så det täcker
så många byar som möjligt för slippa bygga så få som möjligt, de tar ju sjukt mkt farmplatser, även idiotiskt o bygga off i en kyrkby, den ska ju försvaras så bygg t.ex
8000 spjut 6000 svärd och 2-3k spej , sen får man ju småstacka byn från sina andra deffbyar, gärna en palladin som topp på det. ;);) Likadant med vakttorn, bygg i den mest
centrerade byn, så bygg torn 20 som täcker det mesta, denna by ska skyddas likadant som kyrkbyn...enkel matematik ju :):):rolleyes:
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
hogans <3 det finns de som skulle förvåna dig. Nu var det ett tag sedan jag satt som Admin men hmm jo det finns överraskningar
 

hogans

Member
Reaktionspoäng
12
hogans <3 det finns de som skulle förvåna dig. Nu var det ett tag sedan jag satt som Admin men hmm jo det finns överraskningar

Jaa haha man slutar förvånas Pias ;) :)

Jasså har du slutat som Admin, tråkigt :(...har tiden sprungit ifrån dig, är väl svårt kanske o kombinera med IRL (familj, jobb, ja allt du vet) :katt:
 
Topp