"Den här länken är bruten"

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag har nu i 2 dagar försökt att ta mig in via datorn in på Tribalwars. Men sidan säger bara att länken är bruten..

Detta gäller Chrome, FF och Opera. Har även provat att ta bort cookies å all sån skit. Även virusscannat (trots att datorn installerades om för 2 veckor sen).
Men fortfarande står detta problemet kvar. Det konstigaste är att jag utan problem kan använda mig av mobilen för att komma in på sidan..


Någon som har något förslag på vad som kan göras? ^^
 

DeletedUser

Guest
Händer mig ibland med.. fråga mig inte varför eller hur du löser det däremot.
 

anders95

Member
Reaktionspoäng
0
Det hände mig när jag var i USA och ville komma in på hotellets dator. En funkade men den andra funkade inte. :/ (TW alltså)
 

DeletedUser

Guest
Höll på så för mig med några timmar idag kunde inte alls komma in... sen kom man in 10 min sen strul i 20 min till..
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
Rensa cachen etc, det funkade för mig när det var sådär hemma hos min släkting :)
 

DeletedUser

Guest
själv kommer jag inte in på en enda tw server. Inte .de .se .net osv, och de gäller med opera ff, och Ie.

Aldrig varit så för mig, help me ?
 

Puffve

Member
Reaktionspoäng
0
Försök flera gånger, tillslut fungerar det. Verkar vara flera som har samma problem atm.
 

DeletedUser

Guest
Jag har samma problem, och det inträffade inte förrän idag när jag kom hem. Dessutom hände det på båda datorerna under samma tillfälle, och det har aldrig hänt mig föörut. Att det också har hänt andra tyder på att det är själva tribalwars servern det är fel på, inte internetet. Någon admin kanske skulle kunna förklara detta?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp