Defi söta defi

DeletedUser

Guest
Folk snackar sk*t om mig och min stam sen pajkastar hit och dit.

Men men det var omoget av mig och att kalla extremhatt och full anka för saker och ting, och därför vill jag be om ursäkt.

"Alla vi är människor och gör misstag"

Mvh
Fashioncore

Det är starkt att be om ursäkt för misstag man gör, sånt tillgör naturen som du själv säger.

Anledningen kanske till att många in tycker om er stam är att ni har en barb adlings policy.

(Adla så mycket barbs som ni kan)

Detta är nog något som ni är mer eller mindre kända för att göra, detta retar upp en del spelare och såklart och tråkigt nog så blir det en del skit om eran stam, ni i Defi har själv ett gäng som kan kriga men många som inte kan, kanske dax att kolla var ni satsar på och adlar.

Vill ni plocka barbs så satsa inne i eran kärna men inte där andra stammar finns. Blir bara ett iritationsmoment.

Ni visar "styrka :confused:" när ni har de senaste 48 timmarna 16 adlingar, men kollar man statsen närmare så 3 emot fiender. För några dagar sen så kollade vi hur era 20 senaste adlingar såg ut, minns jag inte fel så var 19/20 barbs.

Något att fundera på :D
 

DeletedUser

Guest
Det är starkt att be om ursäkt för misstag man gör, sånt tillgör naturen som du själv säger.

Anledningen kanske till att många in tycker om er stam är att ni har en barb adlings policy.

(Adla så mycket barbs som ni kan)

Detta är nog något som ni är mer eller mindre kända för att göra, detta retar upp en del spelare och såklart och tråkigt nog så blir det en del skit om eran stam, ni i Defi har själv ett gäng som kan kriga men många som inte kan, kanske dax att kolla var ni satsar på och adlar.

Vill ni plocka barbs så satsa inne i eran kärna men inte där andra stammar finns. Blir bara ett iritationsmoment.

Ni visar "styrka :confused:" när ni har de senaste 48 timmarna 16 adlingar, men kollar man statsen närmare så 3 emot fiender. För några dagar sen så kollade vi hur era 20 senaste adlingar såg ut, minns jag inte fel så var 19/20 barbs.

Något att fundera på :D
Det kan vara så att det adlas mycket barbs men att vi i ledningen ska främja det är totalt inkorrekt. Under kanske 1-2 veckor (osäker) hade vi ett adelsstopp på barbs. Vi kickade nästan varenda spelare som adlade en barbarby.

Den "policy" du snackar om finns inte och har aldrig funnits.
 

DeletedUser

Guest
Tråkigt att OWS inte kan bjuda på mer motstånd än de gör. Har alltid gillat den stammen.

Är ju roligt att defi växer till sig så ni kanske får kämpa lite för att komma fram på den fronten nu när den norra bara består av backstabbers och folk som inte kan samarbeta
 

DeletedUser

Guest
Det kan vara så att det adlas mycket barbs men att vi i ledningen ska främja det är totalt inkorrekt. Under kanske 1-2 veckor (osäker) hade vi ett adelsstopp på barbs. Vi kickade nästan varenda spelare som adlade en barbarby.

Den "policy" du snackar om finns inte och har aldrig funnits.

haha okej, då måste det vart en vecka innan ni kunde börja adla :confused: Det är sant att den policy inte finns, men de flesta större stammar har tabù emot barbs.

Jag säger endast det ni visar, och när era spelare blir adlade så får man hotbrev, är förvånad att spelaren ens får vara kvar i stammen ReDefi... Men överväg vart ni adlar era barbs om det är viktigt för er...
 

DeletedUser

Guest
haha okej, då måste det vart en vecka innan ni kunde börja adla :confused: Det är sant att den policy inte finns, men de flesta större stammar har tabù emot barbs.

Jag säger endast det ni visar, och när era spelare blir adlade så får man hotbrev, är förvånad att spelaren ens får vara kvar i stammen ReDefi... Men överväg vart ni adlar era barbs om det är viktigt för er...
När du säger "hotbrev", menar du elakt eller bara vädjan till att dom ska sluta adla?

Säg gärna till om sådana "hotbrev" skulle förekomma så att vi kan ta itu med dom spelarna.

Vi främjar ingen bb-adling men när vi är i krig så undviker vi i vissa fall andra stora stammar som vi inte vill ha krig med.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Defi
Side 2:
Tribes: OWS

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 8
Sida 2: 0
Skillnad: 8

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 43,817
Sida 2: 0
Skillnad: 43,817

chart



Ajdå :D
 

DeletedUser

Guest
Till Spiritus Sancti,

varför adlar du själv B-byar om det är så tabu??
 

DeletedUser

Guest
Till Spiritus Sancti,

varför adlar du själv B-byar om det är så tabu??

Har jag sagt att det är tabù jag har adlat två barb och det finns en orsak till varje, den ena var en bonusby som var bra strategiskt i början av världen och den andra en bra by framåt
 

DeletedUser

Guest
Har jag sagt att det är tabù jag har adlat två barb och det finns en orsak till varje, den ena var en bonusby som var bra strategiskt i början av världen och den andra en bra by framåt

Varför är det då fel av Defi att adla strategiskt bra barbs/bonus byar?

Kyrkvärld alltså ska man ha fina kluster...
 

DeletedUser

Guest
Har jag sagt att det är tabù jag har adlat två barb och det finns en orsak till varje, den ena var en bonusby som var bra strategiskt i början av världen och den andra en bra by framåt

håll då inte på o kasta sten när du sitter i glashus.

vad vet du om våra tankar kring erövrandet av byar?

jag är dock av den uppfattningen att B-byar över 2000 eller bonusbyar är OK.
allt annat låter man vara.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: OWS
Side 2:
Tribes: Defi

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2
Sida 2: 16
Skillnad: 14

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6,732
Sida 2: 81,739
Skillnad: 75,007

chart
 

DeletedUser

Guest
Jag har svårt att tro att de hundra?tals barbs som ni har adlat är lika motiverade som de 2 jag adlat och därför faller detta argument av sig självt då det jag och det ni gjort inte är jämnförbart...

sen skulle nog även du bli irriterad om 6 av dina grannar var barbadlare (då har jag inte räknat de som redan är bortadlade...)
 
Topp