Defi söta defi

DeletedUser

Guest
Stammen Defiance har förklarat krig mot stammen Only Warriors Survives!

Krigets namn: KÄRA SPELARE I OWS!

Krigsförklaring:
Hallå hej!

Idag är det tänkt att vi i Defi tillsammans med Redefi bankar ****** ur er.

Det är så här att två spelare ur er stam för några dagar sen adlade en by av DEFI. Och sen igen, när vi var i krig med X.

Vi skrev till er ledare och bad honom att lägga ner, men han ignorerade istället breven vi skickade till honom. Så om ni ikväll blir adlade, ja då är det er ledares fel.

Ni kommer inte vara krigare som överlever längre till. Sorry livet är hårt :)

Ni borde tänka på vem er största höna är nästa gång ni går med i en stam. Tips från mig...

Puss puss, och ha en god kväll, ni har precis slösat timmar på att bygga upp er bara till att gå i spillo. SMART!!!

Men men, det är som jag brukar säga, kliar du mig i rumpan, så får du ta konsekvenserna.

Mvh
Fashioncore

detta fick vi i stammen OWS. ja 18 spelare mot 92 vad säger det? Vi ska försöka lyckas med det [x] inte gjorde!
 

Xerxes51

Member
Reaktionspoäng
0
Dom som nu "kliar dig i röven, hoppas dom trycker upp en pinne där med." och fashion, gör något i detta kriget förutom att fake'a och låt stammen Kriga åt dig.



Ingen som vet om vi hade lyckats... dock stack våra ledare och lämnade oss till att dö.:thinking:

Oavsätt, GL, Och som sagt Crush them..

Appro på fejks, Defi familljen är väldigt bra på fejks har jag märkt nu ^_^
 

full ankka

Member
Reaktionspoäng
0
Dax att vissa Defi att dem inte hör hemma på v14! Oddsen är inte på eran sida OWS och det kommer bli tufft för er men kötta på så länge det går :D och om ni håller på att förlora lämna då stammen så slutar dem anfalla er :p efter X upplöstes så sluta defi spelarna helt anfalla oss så gör det samma om ni kommer i samma läge :p

aja Lycka till OWS ni kommer behöva det... 94 mot 18 ^_^ inget är omöjligt :p
 

DeletedUser

Guest
roligt när en förmodad noob/massinvite stam iallfall drar i krig och ni slog x så detta borde gå bra med.
 

DeletedUser

Guest
Det är inte dött, Defi har några som kan spela och många som inte kan, det märks på stridsfältet :)
 

DeletedUser

Guest
Såklart att alla som är emot fashincore har blivit adlade / nerkattade av Delfi tidigare eller gett upp...
 

danelius

Member
Reaktionspoäng
0
OMG! O_O

Om detta varit TV3 hade jag sett på grannfejden nu.

Chilla lite nu asså... :cool:



Lite stats: Ursäkta om det är lite onödig stats i... Som barbadlingar osv.

Side 1:
Tribes: OWS
Side 2:
Tribes: Defi, ReDefi

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 0
Sida 2: 16
Skillnad: 16

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 3
Skillnad: 3

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 0
Sida 2: 52,801
Skillnad: 52,801

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 19,348
Skillnad: 19,348

chart
 

DeletedUser

Guest
Kriget är fortfarande ungt så det finns mycket mer att göra. Att vi har övertaget kan vara för att dom blev tagna på sängen. (Som vi mot X)
 

DeletedUser

Guest
Kära vänner!

Jag fick idag ett brev av emilElite, en riktig duktig spelare, och även en mycket smart och mogen person som bara är 14 bast. Han vart sur på mig för de grova orden jag kastat ut här på det externa igår. Och jag håller med om att det vart fel av mig och göra så.

Jag säger inte att jag förtjänar något eller att jag har rätt i att säga så, för det har ingen och därför vill jag be om ursäkt till alla jag sårat, samt till min ledning. Jag borde vetat bättre än att kalla extremhatt och full anka som inte hade något med detta och att göra för saker.

Det var j*vligt omoget av mig, men jag hoppas alla har i bak tanke anledningen till varför jag blev arg. Men fortfarande det rättfärdigar inte mina ord gentemot extremhatt.

Jag förtjänar och bli bannad, men jag skulle helst vilja att admins inte bannar mig från forumet eller till och med TW. Jag önskar bara att ni är förstående till min första inlägg. Jag är besviken på mig själv, eftersom jag lät ilskan tala. Jag var trött efter att jag kom hem från Uppsala, jag menar vem som helst skulle vart sur. Folk snackar sk*t om mig och min stam sen pajkastar hit och dit.

Men men det var omoget av mig och att kalla extremhatt och full anka för saker och ting, och därför vill jag be om ursäkt.

"Alla vi är människor och gör misstag"

Mvh
Fashioncore
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
14 år, jag är 14 XD

Gött att vi får saker och ting fixat. Hoppas att andra spelare kan följa samma goda exempel.
 

DeletedUser

Guest
Då fick vi denna saken uppklarad, starkt att gå ut och be om ursäkt, FasionCore. Emil, guess we are the same age then. :awsm:

Något nytt angående det relevanta kriget?
 

DeletedUser

Guest
Jag har lämnat OWS. Fegt av mig när jag tänker efter. Kommer dock förstöra statsen ännu mer för OWS. Då jag kommer satsa mer på v15
 

extremhatt

Member
Reaktionspoäng
0
Jokern, du tog över ett konto för.. mindre än en månad sen, och nu skiter du i det? skämtar du?
 

DeletedUser

Guest
Illa agerat där joker. May justice have mercy upon your ass. Och fashioncore, visst är det fint att du ber om ursäkt, men det börjar bli lite tjatigt nu att du ska få dina utbrott, anklaga alla andra för att vara dumma i huvet, omogna, personliga och icke spelrelaterade påhopp hit och dit, med mera, för att sedan be om ursäkt och hoppas på att allt ska vara bra igen. Så har du agerat sedan världen startade. Det kanske fungerar hemma hos dig, men det fungerar inte så här ute i den riktiga världen, tro det eller ej.

Tråkigt att OWS inte kan bjuda på mer motstånd än de gör. Har alltid gillat den stammen.
 
Topp