DEBATT: Travia.n vs Tribalwars

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Skulle vilja debattera om Travia.n och Tribalwars. Du ska hitta seriösa argument för din "grupp".

Vad tycker du, och varför? Kommentera, tack


Edit: Om det redan finns en sådan här tråd, var vänlig att föra mig vidare till den via en länk, moderatoren.
 

DeletedUser

Guest
Jo tribalwars enligt mig är mkt bättre. I ******* tar det för lång tid att bygga MM och där har inga nån moral. Du hinner kanske fixa 1 spjut man sen blir du attackerad av 200 titanus blixtar elr vad odm hetter. Sen tycker jag hela spelet är segt och grafik för en 3 åring.

Tribalwars är ett snabbt och kul spel där inte folk anfaller nybörjare med 200 LK mot 1 spjut för att få 50 av alla ress. Sen är det allmänt mkt roligare för det är inte grafik för en 3 åring och tar inte 100 år att bygga.
 

DeletedUser

Guest
Jag har inte spelat T-ravian och anser att en diskussion/argumentation mellan 2 olika onlinespel kanske ska föras på ett mer neutralt forum än tribalwarsforum.

Jag misstänker att T-ravians forumsmoderator skulle tycka likadant eftersom att debattörers argumentationsteknik kan göra att spelare lockas över till det andra och ena sidan förlorar spelare.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp