DeAthHunTeR

MariaHansson

Member
Reaktionspoäng
0
ELITE kommer ej ta några fler byar av Deathhunter och vi går verkligen ej ut i krig mot Axe. Ni som har det i tanke kan genast glömma det..

ELITE går ej ut i krig för personliga annledningar. Sen är Death ej ledare längre eftersom han lämna stammen.

Ontopic må bästa stam ehum eller spelare vinna..

//Jimmy från ELITE


Mycket bra du klargjorde detta så tydligt.
 

DeletedUser

Guest
Är det här bara för att få uppmärksamhet eller?

Nej verkligen inte...

Jag tänkte verkligen sluta men sen trackade ju dom i AXE på mig så då bestämde jag mig för att fortsätta

Men AXE e ju så lama så dom attackerar ju mig inte ens xD
 

DeletedUser

Guest
Nej verkligen inte...

Jag tänkte verkligen sluta men sen trackade ju dom i AXE på mig så då bestämde jag mig för att fortsätta

Men AXE e ju så lama så dom attackerar ju mig inte ens xD

Så du behövde först en tråd där du skriver att du ska sluta. Sen behöver du en till där du skriver att du ska fortsätta... Spam
 

DeletedUser

Guest
Så du behövde först en tråd där du skriver att du ska sluta. Sen behöver du en till där du skriver att du ska fortsätta... Spam

Den andra tråden var att jag själv förklarade krig mot AXE...

Ta reda på lite mer fakta innan du yttrar dig mer
 

DeletedUser

Guest
Okej. Så det här är inte någonting om att du ska sluta?

Hejsan alla spelare på v4!

Nu har det lidit mot sitt slut även för mig på denna värld...
Så därför kastar jag in handuken..

Jag vet att många inte kommer bry sig med tanke på att många inte tycker om mig men jag bryr mig inte..
Har man inge spel lust kvar här längre så har man det ej...
Och ett ett försök att ta mina byar är det ingen ide att göra...
Ni kommer bara springa in i väggar...

Ha det bästa alla och lycka till!

Och det här är inte att du ska fortsätta? Rätta mig om jag har fel.

Nu hatr jag fått nog så långt så jag inte kan sluta förs jag har krossat lite gubbs för AXE...

SÅ härmed förklarar jag krig mot hela stammen i AXE...
medans ELITE tar byarna av mig så kommer jag spara ett antal byar som ska förbli mina som kommer göra allt flr att kötta så mkt på er

Så få se om ni vågar gå på mig =)
 

DeletedUser

Guest
Eftersom samma frågor ställdes i båda trådarna tror jag Death svarade i dom båda.
Om du inte kan med att det finns 2 trådar om Death så gör oss en tjänst, bumpa inte båda och låt den ena försvinna med tiden :)
 
Topp