De ryktas att

DeletedUser

Guest
Då går vi tillbaka till rykten, lägger ner personliga påhopp - respekteras inte det så kommer jag ta fram kortleken

Hakuna matata
 

DeletedUser

Guest
Skulle inte kalla det fegt utan smart.
Däremot, om han stannat kvar hade det varit modigt. Men det är ej fegt då det är ett så solklart beslut i mina ögon.

Jo, smart eller fegt kan man kalla det. Det roligaste med detta spel är väl å kriga? Enligt mitt tycke så är de roligare att slå i underläge och kämpa med hjärtat enda tills man går i grunden. Mest troligt så kommer inte han få känna av det. Men visst, han lär väl få kriga men han hur lätt som helst klara sig ur den knipan, men om man är i underläge dvs om han spelar i en av de andra stammarna så får han jobba för att överleva :D Beror ju alldeles hur man ser på spelet.
 

DeletedUser

Guest
försvarar ingen, var du nu får de ifrån. nee men du gnäller som om du var 3år. spelar väl ingen roll ifall du inte sagt att du e bra, du e dålig ändå

Men varför nämner du att jag e dålig ifall jag aldrig ha påstått något annat? Helt irrelevant inlägg :p
Tycker väl knappast att ja gnäller som en 3 åring, lite whine skadar väl inte?
 

DeletedUser

Guest
Jag trodde detta var en riktes tråd
de enda jag ser är whine och påhopp men inga rykten!

ryktas att världen småstamarna har gett upp :(
 

oxymetholone

Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas att min stam vill adla bort mig bara för att jag lämnade de. :crybaby:
Lite jobbigt att de måste adla bort mig just idag för annars går bokningarna vidare.

Ryktas också att dark halo har 2 tåg o bidra med snart! :confused:

Sedan ryktades det väl att alex/xlea o bushdoctor co spelar på Blazed kontot och det stämmer. Tack för mig, stabbers!
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att min stam vill adla bort mig bara för att jag lämnade de. :crybaby:
Lite jobbigt att de måste adla bort mig just idag för annars går bokningarna vidare.

Ryktas också att dark halo har 2 tåg o bidra med snart! :confused:

Sedan ryktades det väl att alex/xlea o bushdoctor co spelar på Blazed kontot och det stämmer. Tack för mig, stabbers!

lol stabba ngn som lämnar en stam de va de första ^^
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att min stam vill adla bort mig bara för att jag lämnade de. :crybaby:
Lite jobbigt att de måste adla bort mig just idag för annars går bokningarna vidare.

Ryktas också att dark halo har 2 tåg o bidra med snart! :confused:

Sedan ryktades det väl att alex/xlea o bushdoctor co spelar på Blazed kontot och det stämmer. Tack för mig, stabbers!

Vi kallas faktiskt 2 and a half men, jag gör faktiskt mina inhopp även fast de är få i denna hektiska skolslutspurtsstrid(ja det finns i ordboken kolla upp det).
 

Tidstrom

Member
Reaktionspoäng
1
Ryktas att den största backstabbern och förädaren inom TW har slagit till.

Grattis till er som följer hennes direktiv så hon kan vinna världen ihop med fienden.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Ryktas att den största backstabbern och förädaren inom TW har slagit till.

Grattis till er som följer hennes direktiv så hon kan vinna världen ihop med fienden.

Ryktas att Jarc aldrig backstabbade ngn :) hon mergade med bomanboii några veckor innan kriget, de hade planerat de ett tag.

sluta va så ledsen, du kan försöka nästa runda! :)
 
Topp