Rösta! De gamla Paladin vapnen

SuperNova

Community Management
Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
216
Kära spelare,

vi har uppfattat från flera håll att ni spelare, skulle vilja se Paladin med Vapen komma tillbaka till spelet. Denna inställning är mest känd på grund av sina
vapen.
Våra utvecklare vill veta vad ni tycker och tänker om detta, så lämna gärna din feedback här.


  1. Vad uppskattade du med systemet?
  2. Vad ogillade du med systemet?
  3. Varför vill du ha det tillbaka?
Vi har också skapat en undersökning i spelet gällande detta. Du hittar den genom att gå till Inställningar -> Undersökningar och där kan du också lägga din röst. Omröstningen avslutas på fredagen den 24 juni.

Notera att vi kan inte lova att paladinernas vapen kommer dyka upp i spelet igen men det är först och främst avgörande att ta reda på om detta är något ni vill ha eller inte! Diskussionen och undersökningen är för att vi ska ha klart för oss vad spelarna vill, och besluten kommer tas baserat på resultatet av undersökningen och den feedback vi får in. Därför ber vi också alla att faktiskt diskutera här, låta oss veta synpunkterna och funderingarna och inte enbart rösta i omröstningen - det kommer nämligen hjälpa oss att föra diskussionen (och därmed besluten) vidare.

Med vänliga hälsningar,



tribalwarsteamSWE2.png
 

SuperNova

Community Management
Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
216
Eftersom det inte är möjligt at översätta omröstningar, kommer en förklaring och översättning här - själva undersökningen förblir tyvärr på engelska:

Frågan lyder:

Tycker du om det gamla systemet med paladin vapen?​


Yes, I would love to see it used again! - - - JA, jag skulle älska att få tillbaka dem!
No, I don't really like them - - - NEJ, jag gillar dem!
I don't really care - - - Bryr mig inte
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Ja tack varför inte det blev lite mer spännande och det kunde bli lite kul med en massa kata och paladiner i en by typ.....
 
Topp