Dax att plocka blåbär

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Reaktionspoäng
0
Nu vill jag säga till alla TOO spelare att vi håller nivån hög här. Om motståndarsidan inte kan sköta en snygg konversation och ett snyggt och ärligt krig så ska vi inte sänka oss till deras nivå.
Vi står för ärlighet, gemenskap och omtanke om varandra. Att spela öppet och ärligt och det ska vi fortsätta med.

Med ålderdomlig vishet håller vi oss över påhopp på fienden oavsett hur lågt de spelar.

Mvh Ferret The Queen ledare för TOO
 

tranquill

Member
Reaktionspoäng
9
Nu vill jag säga till alla TOO spelare att vi håller nivån hög här. Om motståndarsidan inte kan sköta en snygg konversation och ett snyggt och ärligt krig så ska vi inte sänka oss till deras nivå.
Vi står för ärlighet, gemenskap och omtanke om varandra. Att spela öppet och ärligt och det ska vi fortsätta med.

Med ålderdomlig vishet håller vi oss över påhopp på fienden oavsett hur lågt de spelar.

Mvh Ferret The Queen ledare för TOO

Vart ser du så extremt låga kommentarer då ?
 

DeletedUser

Guest
jag vill reda ut 2 saker.

det är INTE -s- som kommer att vara med så dom ska ni inte blanda in, det är för tilfället bara jag som hoppat in och det av anledningen att ni har en hel del byar som ser lockande ut, -s- har ingen relation med Blå-B så dom ska inte klandras för detta.

den andra saker är att det va JAG som frågade om dom behövde lite hjälp och inte tvärtom, sedan om ni hört något annat skiter jag fullständigt i.

nu kan ni fortsätta pajkastningen
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Uppskattar inte att mina medlemmar använder tillmälen mot fienden som går mot personliga saker. Om du inte ser dom så kanske det är ett ytterligare bevis för att jag sätter ribban lite högre i konversationen.

Mvh Ferret The queen

Det finns en pm-funktion såväl som en forums-funktion ingame som är fantastiskt bra för sådan info till stammen! :)
 

tranquill

Member
Reaktionspoäng
9
Uppskattar inte att mina medlemmar använder tillmälen mot fienden som går mot personliga saker. Om du inte ser dom så kanske det är ett ytterligare bevis för att jag sätter ribban lite högre i konversationen.

Mvh Ferret The queen

Då är ju frågan om vad som anses som att sätta ribban högt i konversationer.

Det lär vara hyffsat olika från generation till generation :awsm:
 

DeletedUser

Guest
jag vill reda ut 2 saker.

det är INTE -s- som kommer att vara med så dom ska ni inte blanda in, det är för tilfället bara jag som hoppat in och det av anledningen att ni har en hel del byar som ser lockande ut, -s- har ingen relation med Blå-B så dom ska inte klandras för detta.

den andra saker är att det va JAG som frågade om dom behövde lite hjälp och inte tvärtom, sedan om ni hört något annat skiter jag fullständigt i.

nu kan ni fortsätta pajkastningen

JA,du har spejat ett par av våra byar ;) Varav mina 2 :) Du lär behöva hyfsat med off och adel om du ska kunna plocka nåra av de byarna du har spejat ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag tål en väldigt mycket snack men frett låter ni vara ;) annars kan nu ju alltid hälsa på hoss mina byar:D

frettis jiddrar man inte med ostraffat :awsm:

nej men nu tycker jag vi slutar detta vi säger lycka till ha ett bra liv/krig och låter denna vara till lite statistik

eller vad tycker ni?
 

DeletedUser

Guest
det är INTE -s- som kommer att vara med så dom ska ni inte blanda in, det är för tilfället bara jag som hoppat in och det av anledningen att ni har en hel del byar som ser lockande ut, -s- har ingen relation med Blå-B så dom ska inte klandras för detta.


jag frågar nu personligen till dig varför säger du då till oss vi kommer itne gå in i detta kriget på någon sida.
 

DeletedUser

Guest
För att rädda din bror så sött ;)

men men syftar du att din stam inte e med:confused:
 

DeletedUser

Guest
family comes first.....

min stam är inte med i detta krig nej, vi har andra planer.

om du vill slänga mer skit så gör det till mej via PM och inte här på allmäna forumet,
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp