Dax att plocka blåbär

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Va ute och körde med mitt Ångande-Lok(et) och for fram genom en storskog, efter ca 15 min restid körde jag förbi ett par blåbär och eftersom jag älskar blåbär gick jag av och skulle plocka några. Helt plötsligt började ett av blåbären skrika, jag blev rädd och tappade alla blåbären. Det skrikande blåbäret sa åt mig att ge mig iväg men jag ville så gärna ha några blåbär. Blåbären tvär nekade och jag sa att jag gjorde nästan vad som helst för att få några.....

Då klev ett stort och fult blåbär fram och sade "vad har du att erbjuda oss?" jag svarade "jag har bara ett lok"
Det stora blåbäret sade efter en stund "vi ligger i krig mot ett par gamlingar om du hjälper oss ska du få plocka så mycket blåbär du vill!"
Jag svarade direkt "jag ska hjälpa er så mycket jag kan!"

The End
 

DeletedUser

Guest
Va ute och körde med mitt Ångande-Lok(et) och for fram genom en storskog, efter ca 15 min restid körde jag förbi ett par blåbär och eftersom jag älskar blåbär gick jag av och skulle plocka några. Helt plötsligt började ett av blåbären skrika, jag blev rädd och tappade alla blåbären. Det skrikande blåbäret sa åt mig att ge mig iväg men jag ville så gärna ha några blåbär. Blåbären tvär nekade och jag sa att jag gjorde nästan vad som helst för att få några.....

Då klev ett stort och fult blåbär fram och sade "vad har du att erbjuda oss?" jag svarade "jag har bara ett lok"
Det stora blåbäret sade efter en stund "vi ligger i krig mot ett par gamlingar om du hjälper oss ska du få plocka så mycket blåbär du vill!"
Jag svarade direkt "jag ska hjälpa er så mycket jag kan!"

The End

ska du plocka blåbär? jag som trodde du tillhörde dom, men jaja
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Hm ja, du ska alltså kriga med dem och sedan adla dem? Dumt att avslöja alla sina planer sådär :/
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
hahah jag ska plocka de orörda blåbären om ni förstår vad jag menar :)
Annars kan ni kolla på min adlings statistik :)
 

DeletedUser

Guest
Hoppas på ett bra motstånd från blåbären och att det inte blir för mkt (blåbärs)pajkastning:)
 

DeletedUser

Guest
Tror mest på TOO i detta krig im afraid :p
Men lycka till båda!
 

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
TOO har lyckats ta en by ifrån blåbären hitills och leder därmed kriget med 1 by enligt statsen.
Kriget har inte hållt på så länge^^ Blir säkert ändringar på det lite senare.
 
Senast ändrad:
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: TOO
Side 2:
Tribes: Blå-B

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 3
Sida 2: 0
Skillnad: 3

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 0
Skillnad: 1

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 12,230
Sida 2: 0
Skillnad: 12,230

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 5,329
Sida 2: 0
Skillnad: 5,329

chart
 

tranquill

Member
Reaktionspoäng
9
Side 1:
Tribes: TOO
Side 2:
Tribes: Blå-B

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 3
Sida 2: 0
Skillnad: 3

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 0
Skillnad: 1

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 12,230
Sida 2: 0
Skillnad: 12,230

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 5,329
Sida 2: 0
Skillnad: 5,329

chart

Skulle vara kul och veta hur ställningen hade varit utan AS spelarna :awsm:
 

DeletedUser

Guest
efter ett tags överblick av detta krig så har jag bestämmt mej för att ingripa å Blå-Bs vägnar.


nu har Blå-B en gud på sin sida, ska turen vända? det klart
 
Reaktionspoäng
0
efter ett tags överblick av detta krig så har jag bestämmt mej för att ingripa å Blå-Bs vägnar.


nu har Blå-B en gud på sin sida, ska turen vända? det klart



Ja det bevisar i alla fall att jag hade rätt. Blåbären är en samling fegisar. De vågade inte förklara krig öppet. Och nu vågar de inte slåss ensamma ens.
Men välkommen in i kriget får jag väl säga.
 

DeletedUser

Guest
De flesta gudar har bevisats falska, mer eller mindre.
Men va tråkigt att blåbären inte slogs mot TOO själva istället för att (gråtandes) hämta sin pappa oO :/
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp